English

ایمان فرهمندی:

سوال از شهردار، جنبه سیاسی ندارد

عضو شورای اسلامی مشهد بیان کرد: یکی از دغدغه‌های عموم همکاران، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران طرف قرارداد با شهرداری، موضوع پرداخت بدهی‌های آنهاست.

سوال از شهردار، جنبه سیاسی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایمان فرهمندی عضو شورای اسلامی مشهد در سخنانی اظهار کرد: سوال از شهردار، جنبه سیاسی ندارد و با توضیحات تکمیلی ارائه شده از سوی شهردار، پذیرش تذکر و قول مساعد مبنی بر برنامه‌ریزی جدی‌تر برای پرداخت منظم مطالبات، اعلام اقناع صورت گرفت.

فرهمندی این سخنان را در ارتباط با سوال اخیر خود از شهردار مشهد عنوان کرد و افزود: باید توجه داشت که سوال از شهردار، جنبه سیاسی ندارد، هرگونه برداشت و اعمال نگاه سیاسی نسبت به این امر را رد می‌کنم و وارد فضای تقابل نشده‌ایم.

عضو شورای اسلامی مشهد همچنین متذکر شد: یکی از دغدغه‌های عموم همکاران، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران طرف قرارداد با شهرداری، موضوع پرداخت بدهی‌های آنهاست و برهمین اساس، در سوالی که مطرح شد به شهردار یادآور شدیم که بازپرداخت مطالبات در برنامه‌های شهری باید مدنظر باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: اهمیت اجرای مصوبات شورای شهر از سوی شهرداری نیز کاملا روشن است و همچنین در بخش اول، توضیحات شهردار جامع و کافی نبود، بر همین اساس اعلام عدم اقناع شد.

رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: ولی در فاصله زمانی بین دو جلسه، شهردار بخش دیگری از مسائل را مورد توجه قرار داد، تذکر شفاهی را پذیرفت و قول مساعد مبنی بر برنامه‌ریزی جدی‌تر برای پرداخت منظم مطالبات داد.

وی با اشاره به قول شهردار مشهد تصریح کرد: با توجه به قول مساعد جناب شهردار امیدواریم امور مورد سوال در مسیر درست خودش پیش برود.

فرهمندی خاطرنشان کرد: با توضیحات تکمیلی ارائه شده از سوی شهردار و همچنین با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز و لزوم انسجام همه قوای مدیریت شهری در مسیر کسب آمادگی لازم برای میزبانی از زائران بارگاه منور رضوی و جلوگیری از ایجاد هرگونه تنش بین شورای اسلامی شهر و شهرداری، اعلام اقناع صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه