English

ایوب توکلیان:

ممنوعیت ورود و خروج واکسینه نشده ها به کلانشهر مشهد

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: در نوروز ۱۴۰۱ داشتن کارت واکسن کرونا با اولویت تزریق ۳ دز برای افراد بالای هجده سال و اولویت تزریق دو دز برای افراد زیر هجده سال الزامی است.

ممنوعیت ورود و خروج  واکسینه نشده ها به کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در خبری اطلاع رسانی کرد: از ورود و خروج واکسینه نشده‌ها به مشهد در نوروز ۱۴۰۱، جلوگیری می‌شود.

توکلیان در ادامه این خبر اضافه کرد: با نزدیک شدن به سال جدید و پیش بینی حضور جمع زیادی از زائران در مشهد، مراقبت برای عبور همراه با سلامت زائران و مجاوران از اوج حضور زائران نوروزی در مشهد ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همچنین ادامه داد: به همین جهت قرار است فعالیت‌های قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا و ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ۲۶ اسفند آغاز به کار کند.

وی در ادامه متذکر شد: آمار کرونایی‌های سرپایی و بستری روند کاهشی دارد و به همین دلیل تعدادی از بخش‌هایی که پیش از این به کرونا اختصاص داده شده بود با بازگشت به حالت عادی تغییر کاربری داده اند و بیماران غیرکرونایی را پذیرش و درمان می‌کنند.

 جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد: نگرانی این روز‌ها به دلیل فرارسیدن ایام نوروز و حجم چشمگیر مسافر و سفر جمع زیادی از مردم به نقاط مختلف کشور ازجمله مشهد است و اینکه به سبب رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و وجود عادی انگاری در زمان سفر، وضعیت بحرانی دیگری به وجود آید.

وی در ادامه یادآور شد: در نوروز ۱۴۰۱ داشتن کارت واکسن کرونا با اولویت تزریق ۳ دز برای افراد بالای هجده سال و اولویت تزریق دو دز برای افراد زیر هجده سال الزامی است و از ورود و خروج افراد واکسینه نشده جلوگیری می‌شود.

توکلیان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی حضور میلیونی زائران نوروزی در مشهد و همچنین جمعیت زیاد این شهر باید بیش از پیش بر انجام واکسیناسیون کامل تأکید شود تا وارد موج هفتم بحران کرونا نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه