English

عبدالله ارجایی:

اعلام شهردار مشهد بر بازگشایی مسیر تشرف زائران حرم مطهر رضوی

شهردار مشهد بیان کرد: در مسیر اجرای پروژه‌های ره‌باغ حضرت زهرا(س) و ره‌باغ رضوان، معارضاتی ایجاد و باعث مسدود شدن راه مردم شده که باید هرچه سریع‌تر این معارضات تعیین تکلیف شود.

اعلام شهردار مشهد بر بازگشایی مسیر تشرف زائران حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عبدالله ارجایی شهردار مشهد در سخنانی اعلام کرد: مردم باید بتوانند به راحتی پیاده و سواره به حرم مطهر دسترسی داشته باشند، از این رو باید بدون اینکه به ساکنان قدیمی ضرری وارد شود و مانعی برای توسعه ایجاد شود، معارضات آزاد و مسیر تشرف زائران به حرم مطهر بازگشایی شود.

ارجایی این سخنان را در حاشیه بازدید از شماری از پروژه‌های منطقه ثامن عنوان کرد و ادامه داد: نگاه به بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی حرکت به جلو به منظور بازگشایی مسیرهای تشرف زائران و مجاوران به حرم مطهر است.

شهردار مشهد همچنین در ادامه اضافه کرد: روند اجرای ره‌باغ‌‎ها و بازگشایی مسیرهای دسترسی زائران به حرم مطهر باید سرعت گیرد و بخشی از آن تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود.

وی متذکر شد: در مسیر اجرای پروژه‌های ره‌باغ حضرت زهرا(س) و ره‌باغ رضوان، معارضاتی ایجاد و باعث مسدود شدن راه مردم شده که باید هرچه سریع‌تر این معارضات تعیین تکلیف شود.

ارجایی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد و گفت: امیدوارم تا پایان سال به‌خصوص در اجرای ره‌باغ ها شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر