English

زهرا عنایتی:

پیش بینی بارش رگباری همراه با رعد و برق خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: امروز شاهد روند کاهش دمای روزانه خراسان رضوی هستیم و از فردا روند افزایشی دما آغاز می‌شود.

پیش بینی بارش رگباری همراه با رعد و برق خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: برای برخی نقاط خراسان رضوی به ویژه مناطق جنوب غربی از امروز تا صبح جمعه بارش رگباری همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

عنایتی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: همزمان با این رخداد، وزش باد شدید موقتی نیز در برخی نقاط خراسان رضوی رخ می‌دهد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: امروز شاهد روند کاهش دمای روزانه خراسان رضوی هستیم و از فردا روند افزایشی دما آغاز می‌شود و این در حالی است که از اوایل هفته آینده سامانه دیگری استان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

وی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا ی مشهد بین ۱۷ و ۳۱ درجه بالای صفر در نوسان بود، پیش بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۲۷ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۱۷ درجه بالای صفر برسد.

عنایتی خاطرنشان کرد: در این مدت، گلمکان با ۱۳ درجه بالای صفر و مه ولات با ۳۵ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی به ثبت رسیدند همچنین در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در سبزوار با ۴۷ کیلومتر در ساعت رخ داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه