English

زهرا عنایتی

ورود سامانه بارشی و سرد به خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: پیش بینی می شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۲۰ درجه و در خنک ترین ساعات به ۱۰ درجه بالای صفر برسد.

ورود سامانه بارشی و سرد به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: روند کاهش دما در استان از روز گذشته، شنبه آغاز شده به طوری که از فردا دوشنبه شاهد کاهش محسوس دمای هوای روزانه هستیم.

عنایتی در ادامه این خبر اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، امرور و از سمت شمال غرب استان به تدریج شاهد ورود سامانه بارشی و سرد به استان هستیم که به تدریج، بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق را در پی خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: همچنین در برخی مناطق بارش‌ها منجر به آبگرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب دور از انتظار نیست که در نواحی مستعد بارش‌ها به صورت تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز و فردا نیز وزش باد به نسبت شدید تا شدید به خصوص در نواحی بادخیز استان، همراه با وقوع  گرد و خاک رخ خواهد داد و طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر مشهد بین ۱۲  و ۲۳ درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: پیش بینی می شود دمای هوا ی امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۲۰ درجه  و در خنک ترین ساعات به ۱۰ درجه بالای صفر برسد.

وی همچنین متذکر شد: در این مدت، فریمان با شش درجه سانتیگراد بالای صفر و مه ولات با ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی به ثبت رسیدند.

عنایتی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: در این مدت در شهرستان‌های نیشابور، سبزوار و قوچان حدود پنج میلمتر بارش رخ داده است و بردسکن نیز شاهد وزش باد با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه