English

مرتضی اثمری:

پیش بینی گسترش بارش در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای استان خراسان رضوی به صورت نسبی رو به افزایش است و سامانه بارشی تا روز دوشنبه هفته جاری در استان فعال است و بیشترین میزان بارندگی نیز در همین روز خواهد بود.

پیش بینی گسترش بارش در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری در خبری اطلاع داد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از عصر شنبه و اواخر وقت امشب سامانه بارشی در این استان گسترش یافته و بارندگی از نواحی غربی و شمال غرب آن آغاز می‌شود.

اثمری در ادامه این خبر اضافه کرد: فردا نیز در بیشتر نقاط استان به‌ ویژه نیمه شمالی آن بارندگی رخ می‌دهد که گاهی به‌ صورت رگبار و همراه با رعد و برق خواهد بود.

وی افزود: دمای هوای استان خراسان رضوی به صورت نسبی رو به افزایش است و سامانه بارشی تا روز دوشنبه هفته جاری در استان فعال است و بیشترین میزان بارندگی نیز در همین روز خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هوای استان از امروز تا صبح یکشنبه گرم‌ می‌شود و کاهش نسبی دمای هوا در این استان از روز یکشنبه آغاز می شود.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه نیز کاهش قابل‌ ملاحظه دمای هوا پیش بینی می شود بطوری که دمای هوای روزانه به حدود ۱۴ درجه و دمای هوای شبانه نیز به حدود چهار درجه سلسیوس می‌رسد و سرعت باد نیز در استان از فردا افزایش می یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: از روز سه‌شنبه تا آخر هفته جاری جو پایدار در استان خراسان رضوی پیش‌بینی می شود و طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین سه تا ۱۶ درجه سلسیوس در نوسان بود.

وی همچنین یادآور شد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۲۰ درجه و کمینه دمای هوای آن به هفت درجه سلسیوس می‌رسد و نیشابور با کمینه دمای هوای صفر درجه و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۲۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

اثمری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت نیز در شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه