English

محمد احمدیان:

اعزام تیم‌های سیار واکسیناسیون به مدارس ابتدایی خراسان رضوی

مدیر سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با هدف کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا، تیم‌های سیار واکسیناسیون اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مدارس مقطع ابتدایی مراجعه می کنند.

اعزام تیم‌های سیار واکسیناسیون به مدارس ابتدایی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد احمدیان مدیر سلامت جمعیت، مدارس و خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: برنامه ریزی برای اعزام تیم‌های سیار واکسیناسیون به مدارس مقطع ابتدایی در خراسان رضوی.

احمدیان در ادامه افزود: با هدف کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا، تیم‌های سیار واکسیناسیون اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مدارس مقطع ابتدایی مراجعه می کنند پس از دریافت رضایت از والدین، نسبت به واکسیناسیون دانش آموزان اقدام می‌شود.

مدیر سلامت جمعیت، مدارس و خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: در حال حاضر در مدارسی که تعداد دانش آموزان به اندازه‌ای است که رعایت دستورالعملهای بهداشتی قابل اجرا نیست طرح زوج و فرد اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون دانش آموزان مدارس متوسطه در حد مطلوبی است، اما در مقطع ابتدایی که دانش آموزان نیز درک درستی از رعایت توصیه های بهداشتی ندارند، واکسیناسیون از اهمیت بالایی برخوردار است.

احمدیان در خاتمه خاطرنشان کرد: واکسیناسیون مقطع ابتدایی با حضور والدین و یا رضایت نامه آن‌ها انجام می‌شود و پس از ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمام آموزش‌ها به صورت حضور ارایه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر