English

زهرا نهبندانی:

بدون هیچ خللی روند واکسیناسیون در ایام نوروز ادامه دارد

رییس گروه پیشگیری از بیماری‌های معاونت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بیماری کرونا در دورهمی های نوروزی احتمال چرخش بسیار بالایی دارد و اگر فردی علایم سرماخوردگی داشت حتما از حضور در جمع اجتناب کند.

بدون هیچ خللی روند واکسیناسیون در ایام نوروز ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا نهبندانی رییس گروه پیشگیری از بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: کمبودی به لحاظ واکسن کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه وجود ندارد و روند واکسیناسیون در ایام نوروز بدون هیچ خللی ادامه می یابد.

نهبندانی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: در حال حاضر ۴۸ مرکز منتخب ویژه بیماران کووید در مناطق تحت پوشش دانشگاه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: همچنین برای در دسترس بودن امر واکسیناسیون برای عموم مردم ۵۱ مرکز و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نظر گرفته شده است.

رییس گروه پیشگیری از بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: نحوه و زمان فعالیت مراکز واکسیناسیون و مراکز منتخب در ایام عید به طور مستمر  اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بیماری کرونا در دورهمی های نوروزی احتمال چرخش بسیار بالایی دارد و اگر فردی علایم سرماخوردگی داشت حتما از حضور در جمع اجتناب کند و با تصور حساسیت فصلی و یا ابتلا به سرماخوردگی سایرین را در معرض ابتلا به کرونا قرار ندهد.

نهبندانی در خاتمه خاطرنشان کرد: در ایام نوروز بهترین فرصت برای تکمیل واکسیناسیون است بنابراین افرادی که واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند حتما برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه