English

محمد پهلوان:

کلانشهر مشهد در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر تنها یک شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز است و روند ابتلای بیماران بستری و سرپایی در استان خراسان رضوی کاهشی است.

کلانشهر مشهد در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع رسانی کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شهر مشهد، در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت و در حال حاضر تنها یک شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز است.

پهلوان همچنین ادامه داد: هم اکنون شهرستان کوهسرخ در وضعیت قرمز، شهرستانهای بردسکن، تایباد، خلیل آباد، درگز، قوچان، کاشمر و نیشابور در وضعیت نارنجی، شهرستان بینالود در شرایط آبی و سایر شهرستانهای استان خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: روند ابتلای بیماران بستری و سرپایی در استان خراسان رضوی کاهشی است که به طور حتم ادامه این روند به همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و تکمیل واکسیناسیون ارتباط مستقیم دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: در ایام نوروز، تمامی پایگاه‌ها و مراکز واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه فعال هستند و به مراجعان در گروه‌های مختلف سنی پنج سال به بالا خدمات ارائه می‌دهد.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که روند ابتلا به بیماری کرونا  کاهشی است بهترین زمان برای دریافت واکسن و یا تکمیل واکسیناسیون است تا با افزایش ایمنی جامعه از ایجاد اوجگیریهای بعدی ویروس جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه