English

محمدصادق براتی:

بیماری کرونا دلیل اصلی خسارت به گردشگری سلامت در خراسان رضوی است

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه با شروع واکسیناسیون امید رونق گرفتن این بخش اقتصادی در خراسان رضوی بیشتر شده است.

بیماری کرونا دلیل اصلی خسارت به گردشگری سلامت در خراسان رضوی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در نخستین جلسه گردشگری سلامت خراسان رضوی در سخنانی اظهار کرد: گردشگری سلامت قبل از شیوع بیماری کرونا در این استان عملکرد خوبی داشت و تعامل مثبت و قابل قبولی بین دستگاه‌های اجرایی از جمله میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شد، اما با هجوم بیماری کرونا بیشترین خسارت متوجه خراسان رضوی دراین بخش شد.

براتی در ادامه این خبر تصریح کرد: خوشبختانه با شروع واکسیناسیون امید رونق گرفتن این بخش اقتصادی در خراسان رضوی بیشتر شد که باید با برنامه ریزی صحیح و منسجم بتوانیم این استان را به عنوان پیشرو در بخش گردشگری سلامت در سطح ملی و بین المللی مطرح کنیم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در ادامه این سخنان متذکر شد: ضرورت جلب اعتماد گردشگران سلامت از اهم مواردی است که باید برای آن برنامه ریزی و اقدام خاص انجام پذیرد.

براتی در خاتمه یادآور شد: لزوم تشکیل قرارگاه عملیاتی برای ساماندهی و پیگیری تخصصی مسائل حوزه گردشگری سلامت از اهم اقداماتی است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه