English

محمدحسن درخشان:

آمار روند ابتلا به کرونا در خراسان رضوی کاهش پیدا کرد

مدیر توسعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در سال جدید و افزایش مناسبت‌ها و دورهمی‌ها لازم است تکمیل سه دز واکسن برای بزرگسالان و دریافت واکسن کودکان انجام شود.

آمار روند ابتلا به کرونا در خراسان رضوی کاهش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسن درخشان مدیر توسعه و ارتقای شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: آمار مراجعات مردمی به مراکز منتخب کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه روند کاهشی گرفته است، اما شرایط فعلی بسیار شکننده است.

محمدحسن درخشان در ادامه این خبر افزود: مراجعات بیماران احتمالی کرونا به مراکز منتخب از ابتدای اسفندماه روند کاهشی به خود گرفته و این موضوع به دلیل واکسیناسیون گسترده در سطح جامعه است.

مدیر توسعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: در موج ششم کرونا همانند موج‌های قبلی با حجم بالای بیماران بستری روبرو نبودیم و دلیل این اتفاق انجام واکسیناسیون عمومی بود که موجب شد تا بیماران کمتری دچار وخامت حال شوند و نیاز به بستری پیدا کنند.

وی همچنین اظهار کرد: در این دوره بیشتر موارد ابتلا به بیماری کرونا ، مربوط به گروه‌های سنی پایین‌تر بود و کودکان و نوجوانان را درگیر کرد؛ از همین رو از عموم مردم درخواست می‌کنیم تا واکسیناسیون فرزندان خود را انجام دهند تا در صورت مواجهه با پیک‌های بعدی، آسیب کمتری به این گروه سنی وارد شود.

درخشان در خاتمه تاکید کرد: در سال جدید و مناسبت‌های مذهبی رفت و آمد و دورهمی‌های مردم افزایش می‌یابد و تکمیل سه دز واکسن برای بزرگسالان و دریافت واکسن کودکان و همچنین استفاده مستمر از ماسک می‌تواند مانع شروع پیک بعدی در سال جدید شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه