English

فعالیت سامانه پرقدرت بارشی در هرمزگان/ هشدار برای آب گرفتی معابر و طغیان رودخانه

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: شروع این هفته با فعالیت سامانه پرقدرت بارشی در استان هرمزگان همراه خواهد بود

فعالیت سامانه پرقدرت بارشی در هرمزگان/ هشدار برای آب گرفتی معابر و طغیان رودخانه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «مرضیه سی سی پور» با بیان اینکه شروع این هفته با فعالیت سامانه پرقدرت بارشی در استان هرمزگان همراه خواهد بود، گفت: با فعالیت موج بارشی در مناطق جنوب غربی کشور و تقویت موج دیگری در سواحل دریای عمان تحت تاثیر جریانات جنوبی شاهد بارش سراسری در استان هرمزگان خواهیم بود.

وی افزود: از ساعات بعدازظهر و شب شاهد افزایش ابر‌های بارشی از سمت غرب استان خواهیم بود و به تدریج بارش باران با رگبار و رعد وبرق از مناطق غربی استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان خاطر نشان ساخت: دامنه فعالیت این موج بارشی روز یکشنبه گسترده‌تر شده و کل استان هرمزگان تحت تاثیر فعالیت بارشی خوب این سامانه قرار خواهد گرفت.

سی‌سی‌پور با بیان اینکه آب گرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص در مناطق شرقی و غربی استان پیش بینی می‌شود، گفت: فعالیت بارشی این سامانه طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه قابل ملاحظه خواهد بود و از روز سه شنبه از سمت شرق استان خارج می‌شود.

وی هشدار داد: در حین فعالیت سامانه بارشی امکان افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود که توصیه می‌شود تمهیدات لازم صورت گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در پایان تصریح کرد: از لحاظ دمایی با توجه به افزایش رطوبت نسبی هوا، در طول شب افزایش نسبی و در طول روز کاهش نسبی پیش بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه