English

رئیس دیوان محاسبات کشور مطرح کرد؛

هرمزگان در صدر زمین خوارترین استان های کشور/غش کردن برخی ادارات دولتی برای رسانه‌های خاص

رئیس دیوان محاسبات کشور از میزان بالای زمین خواری و دریا خواری در هرمزگان خبرداد و گفت: بر اساس گزارش های واصله برخی از دستگاه‌های دولتی هرمزگان به سمت رسانه های خاصی غش می‌کنند؛ از این رو لازم است که استاندار و مدیرکل ارشاد در توزیع ناعادلانه‌ی آگهی‌ها ورود کنند.

هرمزگان در صدر زمین خوارترین استان های کشور/غش کردن برخی ادارات دولتی برای رسانه‌های خاص
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «عادل آذر»پیش از ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان، با اشاره به میزان بالای زمین خواری در هرمزگان، اظهار داشت: علائم موجود بیانگر آمار بالای زمین‌خواری و دریا‌خواری در استان هرمزگان است.
 وی در ادامه با تاکید بر اینکه املاک و اموال دولتی می‌بایست علاوه بر بیمه‌نامه‌داری شناسنامه نیز باشد، یادآور شد: در برخی موارد املاک دولتی به دلیل نداشتن شناسنامه چندین بار خرید و فروش شده اند یا به دلیل نداشتن بیمه مجبور به جبران خسارت‌های کلان شده اند.
وی با بیان اینکه استان هرمزگان یکی از استان های پاک کشور در حوزه مدیران اجرایی است، عنوان کرد: تنها چند مورد تخلف از هرمزگان  گزارش شده که جنبه‌ی کشوری داشته و مدیران استانی در آن دخیل نبوده‌اند.
آذر با بیان یک نمونه ادامه داد: برای مثال موضوع آلومینیوم المهدی و مشکلاتش به سازمان خصوصی سازی بازمی گردد و ارتباطی با دستگاه های اجرایی استان هرمزگان ندارد. 

استانداری و ارشاد در توزیع ناعادلانه آگهی‌ها ورود کنند

وی با خطاب قرار دادن استاندار هرمزگان و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: بر اساس گزارش های واصله برخی از دستگاه‌های دولتی هرمزگان به سمت رسانه های خاص غش می کنند؛ از این رو لازم است که استاندار و مدیرکل ارشاد در توزیع ناعادلانه‌ی آگهی ها ورود کنند.
رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه در زمینه پیشگیری باید آموزش لازم برای مدیران اجرایی عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: بسته آموزشی تهیه شده و استان به استان و دستگاه اجرایی به دستگاه اجرایی ارائه می شود

98 درصد مدیران پاک دست هستند

آذر با اشاره به اینکه در ارزیابی ها، بالای 98 درصد مدیران پاک دست بوده و تنها اشکال در انحراف معیار و درک ناصحیح از قانون است، بیان کرد: اکثر مدیران انسان های با شرف و دست پاکی هستند.
وی با بیان اینکه در قضیه مدیران حقوق بگیر نجومی با آن همه سر و صدا تنها 397 نفر شامل شدند، خاطرنشان کرد: هدایتگری یعنی مدیران دستگاه های اجرایی در حین تصمیم گیری و اجرا از کارشناسان دیوان محاسبات استانی بهره ببرند.

دیوان محاسبات به دنبال مچ گیری نیست

رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه به دنبال رو کم کنی، پرونده سازی و مچ گیری نیستیم، بیان کرد: مدیران باید جسارت داشته باشند و دیوان محاسبات را یار خود بدانند و به هیچ وجه به دنبال ممانعت مدیران از تصمیم گیری نیستیم.
وی در پایان ضمن اشاره به عدم استفاده صحیح از منابع توسط مدیران، خاطر نشان کرد: برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از منابع و اعتباراتی که در اختیار دارند به درستی استفاده نمی کنند که این موضوع باعث خواب سرمایه و هزینه های گزاف در آینده می‌شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه