English

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان؛

ثبت احوال از تولد تا مرگ همراه مردم است

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: صدسالگی ثبت‌احوال در ماه قبل جشن گرفته شد و این به این معنی است که 60 سال قبل پیروزی انقلاب اسلامی این سازمان را داشته‌ایم، سازمانی که به هم‌وطنانمان هویت می‌بخشد و از تولد تا فوت عزیزان همراهشان خواهد داشت.

ثبت احوال از تولد تا مرگ همراه مردم است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد پویافر» در آئین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت‌احوال هرمزگان اظهار کرد:  صدسالگی ثبت‌احوال در ماه قبل جشن گرفته شد و این به این معنی است که 60 سال قبل پیروزی انقلاب اسلامی این سازمان را داشته‌ایم، سازمانی که به هم‌وطنانمان هویت می‌بخشد و از تولد تا مرگ عزیزان همراهشان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ثبت‌احوال در 4 دهه اخیر رشد قابل توجهی را داشته و برای اینکه هویت را به همه ایرانیان اعطا کند سعی کرده شرایط را بهبود بخشد، در کنار همه دستاوردهای انقلاب این سازمان توانسته خود را همگام با همه سازمان‌ها پیش ببرد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان با بیان اینکه سازمان ثبت‌احوال در سطح ملی کارنامه خوبی ارائه داده و در سطح استان هرمزگان علی‌رغم مشکلاتی که داشته روند رو به رشدی داشته است، گفت: در هرمزگان بیش از یک‌میلیون و 800 هزار جمعیت دارد و برای اینکه برای تمام این افراد شناسنامه و کارت ملی هوشمند صادر شود تلاش بسیاری شده است.

پویافر خاطرنشان کرد: ثبت احوال برای اینکه بتواند بسیاری از خدماتش را بهتر در دسترس مردم قرار دهد از معدود سازمان‌هایی که سعی کرد برون‌سپاری را به‌خوبی انجام دهد با برنامه ریزی  بسیاری از خدماتش را برون‌سپاری کرد. این سازمان از معدود سازمان هایی است که بحث برون سپاری را به خوبی انجام داده است.

وی بیان کرد: شورای ثبت وقایع از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد تا همه وقایع به‌خوبی ثبت شود، ارگان‌های بسیاری سعی کردند در عمران و آبادانی بکوشند و بیش از 80 درصد اقدامات صورت گرفته در این چهل‌ساله صورت گرفته است.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان ابراز کرد: هر آغازی پایانی دارد آقای افشاری نژاد از معدود مدیرانی بود که در استان خوش درخشید و استان از وی راضی است،  برای آقای صادقی نیز آرزوی موفقیت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه