English

درجشن چهل سالگی انقلاب اسلامی؛

پلیس اصفهان دستاوردهای ۴۰ ساله خود را برای جوانان به نمایش می گذارد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس اصفهان درجشن چهل سالگی انقلاب اسلامی دستاوردهای 40 ساله خود را برای جوانان به نمایش می گذارد.

پلیس اصفهان دستاوردهای 40 ساله خود را برای جوانان به نمایش می گذارد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محسن عقیلی در اولین جلسه ستاد برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان جامعه، نمایشگاه سیر تحولات و دستاوردهای این فرماندهی در طول 40 سال پس از انقلاب برپا می شود.

وی ادامه داد: به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان جامعه، نمایشگاه سیر تحولات و دستاوردهای این فرماندهی در طول 40 سال پس از انقلاب برپا می شود.

عقیلی ضمن بیان تفاوت های بسیار زیاد دهه فجر امسال با سال های قبل گفت: گرامیداشت چهل سالگی انقلاب از هر حیث اهمیت دارد چرا که دشمنان قسم خورده این نظام در سال جاری بارها اعلام کرده بودند، نخواهند گذاشت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران رقم بخورد.

سرهنگ عقیلی بر لزوم آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان جامعه با اهمیت شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت های کشور در طول 40 سال پس از انقلاب تاکید کرد و اظهار داشت: در همین رابطه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بنابر وظیفه خود در نظر دارد تا در دهه فجر امسال سیر تحولات و دستاوردهای 40 ساله این فرماندهی را برای عموم مردم به ویژه جوانان استان به نمایش بگذارد.

وی عنوان داشت: پلیس، پس از انقلاب پیشرفت ها و تحولات بسیار زیادی در زمینه های مختلف داشته و امروز به یکی از پلیس های برتر منطقه مبدل شده است که این موفقیت را باید ناشی از برکت انقلاب اسلامی دانست.

معاون هماهنگ کننده پلیس اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز با 40 سال قبل تفاوت های بسیار زیادی دارد و هر سال در حال بروز کردن خود بوده تاکید کرد: امروز در زمینه کشف علمی جرایم، الکترونیکی کردن خدمات به مردم، هوشمند سازی گواهینامه های رانندگی، ثبت الکترونیکی تخلفات خودروها،تشکیل سامانه های 110 و 197 ، ایجاد دفاتر پلیس+10، تعالی رفتار کارکنان و تکریم مردم در مراکز انتظامی انقلابی عظیم رخ داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه