English

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

۳۵۰ ستاد مردمی به مناسبت دهه فجر تشکیل شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ستاد مردمی دهه فجر به مناسبت این ایام اجرای یک هزار و ۲۰۰ عنوان برنامه را در دستور کار داده است و در این راستا ۳۵۰ ستاد مردمی در روستاها و محلات مختلف شهرهای استان همدان تشکیل شده است

350 ستاد مردمی به مناسبت دهه فجر تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام دشتکی باتأکید بر تبیین جایگاه انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از مهمترین وظایف اصلی در این راستا استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رساندن پیام حیات‌بخش انقلاب به گوش جهانیان است.

وی با بیان اینکه کارگروه ستاد مردمی دهه فجر به مناسبت این ایام اجرای یک هزار و ۲۰۰ عنوان برنامه را در دستور کار داده است، افزود: در این راستا ۳۵۰ ستاد مردمی در روستاها و محلات مختلف شهرهای استان همدان تشکیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان همچنین از برگزاری نشست تبیینی ویژه ۱۲ هزار نفر عضو شبکه تبلیغ استان همدان با عنوان «جهاد تبیینی در امتداد قیام فاطمی و افق انقلاب اسلامی» خبر داد و گفت: این برنامه ۲۶ دی‌ماه در حسینیه امام(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام دشتکی عنوان کرد: این نشست با هدف تبیین مبانی دینی و مذهبی در جامعه و نیز ۴۰ سالگی انقلاب و دستاوردهای آن برگزار خواهد شد و سخنرانان مطرح کشوری نیز در این برنامه شرکت خواهند داشت.

وی همچنین به انواع تهاجم دشمن در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از انواع این تهاجم، تهاجم فرهنگی بوده که انقلاب اسلامی ایران با درخشش در ابعاد فرهنگی خود در این موضوع ایستادگی کرده هرچند به موازات درخشش، تهاجم نیز بیشتر شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: باید تمام دستگاه‌های مجری در برگزاری برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب با رویکرد تبیینی برنامه‌های خود را طراحی و اجرا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه