English

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت‌احوال؛

بالغ بر ۴۵ میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر شده است

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت‌احوال با بیان اینکه بالغ‌بر 45 میلیون کارت هوشمند صادرشده است، اظهار کرد: در سال 98 جشن پایان صدور کارت ملی هوشمند را برگزار خواهیم کرد.

بالغ بر 45  میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «ناصر صامعی» در آئین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت‌احوال هرمزگان اظهار کرد:  شناسنامه یا کارت ملی هوشمند، ایرانی بودن شخص را تائید می‌کند، اگر ما در توصیه‌های دینی، خدمت به مردم را بالاترین عبادت می‌دانیم، افتخار می‌کنیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که بیشترین ارتباط با مردم را داریم.

وی با اشاره به اینکه هزار و 100 واحد اجرایی مصوب در سازمان وجود دارد، گفت: سازمان ثبت احوال در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌ها حضور دارد و آنجا که خانه‌های بهداشت و دهیاران و شوراها وجود نداشته باشند 30 هزار ثبت یار در خدمت مردم فعالیت می‌کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت‌احوال با اشاره به اقدامات این سازمان، گفت: ثبت احوال  اقداماتی چون ثبت سرود، ثبت لوگو رسمی، حذف آدرس و حذف کپی را داشته و بالغ‌بر 45 میلیون کارت ملی هوشمند صادرشده است.

صامعی با بیان اینکه در سال 98 جشن پایان صدور کارت ملی هوشمند را برگزار خواهیم کرد، گفت: با اجرای این طرح  200 هزار نقطه در کشور به هم مرتبط می‌شود و در هر ثانیه 30 هزار استعلام به پایگاه های ثبت احوال می‌رسد.

وی با بیان اینکه هر ارگانی و نهادی که اطلاعاتی را لازم داشته باشد به ثبت‌احوال مربوط می‌شود و اهمیت کار را می‌توان از اینجا فهمید، ادامه داد: استان هرمزگان با همه محدودیت‌ها و محرومیت‌هایی که داشته اقدامات خوبی را نیز داشته است که از آقای افشاری نژاد بابت زحماتش تشکر می‌کنم.

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت‌احوال بیان کرد: اعتلای توانمندی‌های داخل در مجموعه ثبت‌احوال بسیار زیاد است، در چهار سال گذشته هیچ مدیری از بیرون وارد سازمان نشده است، کارشناسی که 5 سال است کار می‌کند باید برنامه‌ریزی کند که 5 سال دیگر مدیر و 10 سال دیگر مدیرکل شود.

صامعی با بیان اینکه افشاری نژاد تقاضای بازنشستگی کرده که معلوم نیست با آن موافقت شود یا نه، گفت: آقای صادقی نیز از مدیران توانمند است، برای ایشان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه