English

مدیرکل سابق ثبت‌احوال هرمزگان مطرح کرد؛

راه‌اندازی ۵ نمایندگی ثبت احوال در هرمزگان/افزایش دفاتر پیشخوان از ۱۲ دفتر به ۳۴

مدیرکل سابق ثبت‌احوال هرمزگان گفت: راه‌اندازی 5 نمایندگی در استان که منجر به دسترسی 300 شهر و روستا به خدمت ثبت‌احوال شده است؛ افزایش دفاتر پیشخوان از 12 دفتر به 34 و 25 ایستگاه سیار و کارهای دیگری که موجب شد رتبه اول را کسب کرده و 85 درصد دسترسی به استفاده از خدمات کارت ملی هوشمند را داشتیم.

راه‌اندازی 5 نمایندگی ثبت احوال در هرمزگان/افزایش دفاتر پیشخوان از 12 دفتر به 34

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «فرزاد افشاری نژاد» صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت‌احوال هرمزگان اظهار کرد: دوران زندگی در آموزش‌وپرورش، دانشگاه تربیت‌معلم، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و ثبت‌احوال زود گذشت و همه این‌ها جزئی از زندگی بود.

وی افزود: توفیق داشتم در آموزش‌وپرورش در استان‌های قم و مرکزی معلم باشم و دست سرنوشت من را به استان هرمزگان کشاند، در سال 82 بنده به‌عنوان مشاور مدیرکل وقت ثبت‌احوال و بعدازآن به‌عنوان معاون فناوری مشغول به کار شدم و در آبان 95 به‌عنوان مدیرکل ثبت‌احوال هرمزگان منصوب شدم.

مدیرکل سابق ثبت‌احوال هرمزگان تصریح کرد: لحظه‌لحظه خدمت در این استان و اداره کل ثبت‌احوال سرشار از خاطره و کار بود و هر دستاوردی که داشتیم را مدیون تلاش و همت همکارانم است و هر کم و کاستی بوده از جانب بنده بوده است و بابتش عذرخواهی می‌کنم.

افشاری نژادبا بیان اینکه تلاش‌های همکارانم باعث شد هرمزگان از رتبه‌های قعر جدول به رتبه‌های اول تا پنجم جدول راه یابد، عنوان کرد: راه‌اندازی 5 نمایندگی ثبت احوال در استان که منجر به دسترسی 300 شهر و روستا به خدمات ثبت‌احوال شده است؛ افزایش دفاتر پیشخوان از 12 دفتر به 34 و 25 ایستگاه سیار و کارهای دیگری که موجب شد رتبه اول را کسب کرده و 85 درصد دسترسی به استفاده از خدمات کارت ملی هوشمند را داشتیم.

مدیرکل سابق ثبت‌احوال هرمزگان با ضمت اشاره به دستاوردهای ثبت احوال در مدت خدمتش، خاطرنشان کرد: استقرار اولین پایگاه ثبت نوزاد در بیمارستان خلیج‌فارس، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ثبت فوت در آرامستان بندرعباس و ... را نیز در این مدت انجام دادیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه