English

کارت ملی هوشمند در دست ۸۵ درصد واجدین شرایط در هرمزگان

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: برای ۸۵ درصد از مردم هرمزگان کارت ملی هوشمند صادر شده است .

کارت ملی هوشمند در دست 85 درصد واجدین شرایط در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «فرزاد افشاری‌نژاد» با اشاره به اینکه برای ۸۵ درصد از مردم استان کارت ملی هوشمند صادر شده است، گفت: هرمزگان به نسبت جمعیت رتبه نخست کشور در صدور کارت ملی هوشمند را در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه هرمزگانی‌هایی که پیامک صدور کارت ملی هوشمند را دریافت کردند تنها دوهفته دیگر فرصت دارند تا برای دریافت این کارت اقدام کنند، گفت: اکنون بیش از ۳۰ هزار کارت ملی هوشمند در هرمزگان در مراکز صدور وجود دارد که متقاضیان برای تحویل آن مراجعه نکردند.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان تاکید کرد: در صورت مراجعه نکردن این افراد برای تحویل کارت‌های ملی، این کارت‌ها باطل می‌شود.

افشاری نژاد گفت: این افراد می‌توانند با شماره گیری ستاره ۴ ستاره ۶۰۹۰ مربع از آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از یک میلیون و ۷۰ هزار نفر در هرمزگان کارت ملی هوشمند خود را دریافت کردند، گفت: کارت هوشمند ملی زمینه ساده‌تر شدن شناسایی، سهولت در انجام امور اداری، امضای الکترونیک، حفظ امنیت اطلاعات فردی و بهره مندی از خدمات الکترونیکی هموطنان را فراهم می‌کند.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان با بیان اینکه هزینه صدور کارت ملی هوشمند، ۳۱۰ هزار ریال است، از مردم خواست برای کاهش هزینه‌های ثبت نام، از طریق سایت، www. Ncr.ir پیش ثبت نام کنند.

افشاری در پایان با بیان اینکه یک میلیون و ۲۶۰ هزار نفر در استان شرایط دریافت کارت هوشمند ملی دارند، گفت: 258 ایستگاه در ادارات ثبت احوال استان و دفاتر پیشخوان برای صدور کارت ملی هوشمند در استان تجهیز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه