English

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان خبر داد

فعالیت ۶۰ ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند در اصفهان

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان ازراه اندازی60 ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند در اصفهان خبر داد.

فعالیت 60 ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حسین غفرانی با اشاره به راه اندازی 60 ایستگاه سیار گفت: با استقرار این تعداد ایستگاه فعال سیار در مناطق دوردست این استان در روستاها ، خانه سالمندان، بیمارستان ها ودیگر مناطق شهری مورد نیاز به شهروندان خدمات صدور کارت ارائه می شود.

وی تعداد نیروی هر ایستگاه سیار برای خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را سه نفر اعلام کرد و افزود: در گذشته هم دو ایستگاه سیار در زندان مرکزی اصفهان و آسایشگاه جانبازان شهید مطهری راه اندازی شده بود.

تمدید صدور کارت ملی تا خرداد  97 

وی بااشاره به تمدید صدور کارت ملی تا خرداد سال آینده بنابراعلام سازمان ثبت احوال  افزود: بر این اساس از تمام مشمولان  این طرح خواسته می شود تا برای نام نویسی و دریافت کار ملی هوشمند ثبت نام کنند.

کارت ملی هوشمند

غفرانی آغاز صدور کارت ملی هوشمند را از سال 91 بیان کرد و گفت: از ابتدای امسال هم  دریافت کارت ملی هوشمند برای تمام شهروندان ایرانی بالای 15 سال به بالا الزامی شده  است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان تعدادمشمولان کارت ملی هوشمند را در این استان چهار میلیون و 17 هزار نفر دانست و افزود: تاکنون 58 درصد از این افراد شامل  دو  میلیون و 350 هزار نفر برای دریافت کارت ملی نام نویسی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه