English

صدور بیش از دو میلیون کارت ملی هوشمند در خراسان رضوی

معاون فناوری اطلاعات اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: تا کنون دو میلیون و ۱۰۰ هزار کارت ملی هوشمند تحویل متقاضیان شده است.

صدور بیش از دو میلیون کارت ملی هوشمند در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محمدرضا محسنی معاون فناوری اطلاعات اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: چهار میلیون و ۷۰۵ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تا کنون دو میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست گرفته ایم که از این تعداد دو میلیون و ۱۰۰ هزار کارت تحویل متقاضیان شده است و مابقی یا در دست صدور یا در دفاتر پستی و پیشخوان و ثبت احوال است.

وی با تاکید به اینکه فرآیند اخذ دریافت کارت ملی هوشمند هیچ موقع تعطیل نمی‌شود افزود: تا زمانی که همه افراد موفق به دریافت کارت هوشمند شوند این روند جاری است، زیرا به تدریج افراد به سن ۱۵ سال می‌رسند.

محسنی ادامه داد: تمامی افراد ۱۵ سال به بالا مشمول دریافت کارت ملی هوشمند هستند و افرادی که کارت ملی کاغذی دارند که تاریخ آن تا پایان امسال است سال آیندهتمدید نمی‌شود و سازمان ثبت احوال کشور و وزارت کشور نسبت به تمدید و یا عدم تمدید تصمیم می‌گیرد.

کارت ملی هوشمند

وی ابراز کرد: با توجه‌ به افزایش درخواست افراد مبنی بر صدور کارت هوشمند برخی مراکز صدور کارت با تکمیل ظرفیت مواجه شده اند که افزایش ظرفیت را در دستور کار قرار داده ایم و از طرفی بعدازظهر ها را نیز به این ‌مهم اختصاص  خواهیم داد. همچنین تعداد دفاتر صدور کارت ملی هوشمند را افزایش می دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی