English

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان:

بیش از یک میلیون اصفهانی کارت ملی هوشمند دریافت کردند

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه جمعیت هدف برای دریافت کارت هوشمند در اصفهان 4 میلیون نفر است، گفت: بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند.

بیش از یک میلیون اصفهانی کارت ملی هوشمند دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حسین غفرانی اظهار داشت: پس از اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در مورد مهلت نهایی دریافت کارت هوشمند تا پایان سال 1396 استقبال مردم از دریافت کارت هوشمند افزایش یافت.

وی با بیان اینکه جمعیت هدف برای دریافت کارت هوشمند در اصفهان 4 میلیون نفر است، افزود:  هر سال به تعداد افرادی که به سن 15 سال می‌رسند افزوده می‌شود و درصورتی‌که افراد در مهلت کنونی که تراکم صدور کارت هوشمند کمتر است برای دریافت کارت هوشمند مراجعه نکنند در سال آینده با توجه به افزایش تراکم و ضرورت استفاده از کارت هوشمند، صدور این کارت با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

غفرانی خدمات کارت ملی هوشمند را فراتر از دیگر کارت‌های هوشمند دانست و بیان کرد: کارت ملی هوشمند 3 تراشه دارد درصورتی‌که کارت‌های هوشمند دیگر تنها یک تراشه دارند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه کارت ملی هوشمند 3 هدف شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: خدمات کارت هوشمند ملی انعطاف دارد و نسبت به بسترهای مورد نیاز دولت می‌تواند کاربردهایی متفاوتی برای این کارت در نظر گرفته شود که پس از صدور کارت نیز امکان تعریف ارائه خدمات جدید برای کارت وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی