English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

مردم ایران همیشه در تمام عرصه‌های مشارکتی کشور پای کار بودند

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات بار مسئولیت نمایندگان مجلس را بیشتر خواهد کرد بنابراین مردم و نمایندگان با تعامل با یکدیگر نقش آفرینی بیشتری برای پیشرفت کشور داشته باشند.

مردم ایران همیشه در تمام عرصه‌های مشارکتی کشور پای کار بودند

محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات اسفند ماه، اظهار داشت: دشمنان دوباره فعالیت خود در ترغیب مردم در جهت عدم مشارکت عمومی در انتخابات آغاز کردند و قصد دارند این اقدامات به اهداف شوم خود نزدیک شوند، بنابراین هر ایرانی که کشورش را دوست داشته و نیاز به آرامش دارد، تمایل به این مهم دارد که کشورش دچار تنزل نشود و اقتدار بین‌المللی و منطقه‌ای ایران حفظ شود باید در انتخابات پیشرو مشارکت گسترده‌ای در مسیر انتخاب آگاهانه داشته باشد.

وی تأکید کرد: باید با مشارکت حداکثری در انتخابات و پشتیبانی خوب از نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد پیشرفت و آبادانی کشور باشیم، همچنین دولت هم با تمکین و پشتیبانی از مجلس جدید در صدد حل مسائل و مشکلات کشور باشد بنابراین با هر محاسبه‌ای که ملت ایران دارند در انتخابات می بایست حضور پر رنگ و فعال داشته باشند.

نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: حضور گروه‌ها و جریانات سیاسی مختلف و احزاب در انتخابات پیشرو شرایطی را مهیا خواهد کرد که مجلس مقتدر‌تر و کارآمد‌تر فعالیت خود را شروع کند، به طوریکه اثر‌گذار‌ی خود را بر مسائل کشور بیشتر کند.

 

بیشتر بخوانید:

مشارکت حداکثری دشمنان را مأیوس خواهد کرد

مشارکت گروه‌های مختلف در انتخابات کمک به کارآمد‌تر شدن مجلس خواهد کرد

حضور در انتخابات باعث حفظ حرمت و پاسداشت کشور می‌شود

حضور مردم پای صندوق رای نقطه قوتی برای نظام محسوب می شود

حضور جریانات مختلف سیاسی لازمه مشارکت بالای مردم در انتخابات است

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، امنیت پایدار را به همراه دارد

حضور مردم در انتخابات به صورت مستقیم در زندگی آینده آنها تأثیرگذار است

 

سبزی با بیان اینکه مردم ایران همیشه در تمام عرصه‌های مشارکتی کشور پای کار بودند، ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی مردم گوش به فرمان رهبری در هر زمان که واجب بود در صحنه‌ها برای پشتیبانی حضور چشمگیر داشتند و در تمامی موضوعاتی که خود مردم مشارکت داشتند ورق به نفع مردم رقم خورد بنابراین تأکیدات مقام معظم رهبری بر این بابت است که مردم خودشان یکپارچه به صحنه بیایند و سرنوشت خود و کشور را به بهترین نحو ممکن تعیین کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات قطعا بار مسئولیت نمایندگان مجلس را بیشتر خواهد کرد بنابراین مردم و نمایندگان با تعامل با یکدیگر نقش آفرینی بیشتری برای پیشرفت کشور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه