English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

حضور مردم در انتخابات به صورت مستقیم در زندگی آینده آنها تأثیرگذار است

یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح گفت: حضور مردم در انتخابات به صورت مستقیم در زندگی آینده خود آنها تأثیرگذار خواهد بود و به صورت غیرمستقیم جایگاه کشور در عرصه بین المللی را تثبیت می کند.

حضور مردم در انتخابات به صورت مستقیم در زندگی آینده آنها تأثیرگذار است

حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: بر این اساس به صورت میانگین سالیانه یک انتخابات در کشور برگزار می شود که همین امر مانع از دیکتاتوری است و مفاهمه دموکراسی البته به شیوه اسلامی را به دنبال دارد.

وی با یادآوری این مطلب که انتخابات باعث می شود از باقی ماندن دائمی قدرت بر روی یک فرد جلوگیری شود، اذعان کرد: بر این اساس و طبق قانون اساسی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی می توانند هر زمان که تشخیص دادند کفایت بالاترین مقام های کشور یعنی رهبری و رئیس جمهور را مورد بررسی قرار داده و حتی آنها را عزل کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس در ادامه با بیان اینکه امروز مشارکت در انتخابات بسیاری از کشورهای دموکراتیک دنیا در سطح پایینی قرار دارد، گفت: این در حالی است که در جمهوری اسلامی ایران همواره شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات بوده ایم و مردم برای عمل به تکلیف شرعی، سیاسی، اجتماعی، قانونی و اخلاقی خود پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنند.

رجایی گفت: میزان بالای مشارکت مردم در انتخابات باعث شده رسانه های غربی از هم اکنون به دنبال اقداماتی جهت کاهش میزان این مشارکت باشند، از این رو مردم و مسئولان باید هوشیارانه عمل کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات به صورت مستقیم در زندگی آینده خود آنها تأثیرگذار خواهد بود و به صورت غیرمسقتیم جایگاه کشور در عرصه بین المللی را تثبیت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه