English

دبیر ستاد انتخابات استان فارس؛

داوطلبان، پیش ثبت نام در انتخابات مجلس را جدی بگیرند / فارس آماده برگزاری انتخابات پر شور، ایمن و سالم است

دبیر ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به تصویب قانون جدید انتخابات در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ این قانون در روزهای آتی به ستاد انتخابات خبر داد و افزود: بر اساس آنچه از سوی نمایندگان مردم به تصویب رسیده و دولت مکلف به اجرای آن است ، در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلبان بر اساس تاریخ و زمان اعلام شده ابتدا باید مرحله پیش ثبت نام را در سامانه‌ ای که وزارت کشور معرفی خواهد کرد ، انجام دهند.

داوطلبان، پیش ثبت نام در انتخابات مجلس را جدی بگیرند / فارس آماده برگزاری انتخابات پر شور، ایمن و سالم است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد رضایی با تاکید بر اهمیت انجام این مرحله از ثبت نام توسط داوطلبان، خاطر نشان کرد: داوطلبانی که مرحله پیش ثبت نام را انجام ندهند قادر به انجام ثبت نام نهایی و شرکت در انتخابات نخواهند بود. 

رئیس کمیته سیاسی ستاد انتخابات استان فارس بیان کرد: پیش ثبت نام به مدت یک هفته و از ۱۶ مرداد ماه انجام می‌شود.

او با بیان اینکه فرایند بررسی و احراز صلاحیت هم از همان تاریخ ثبت نام اولیه آغاز می‌شود افزود: در قانون جدید، نهاد‌های مرتبط با اجرا و نظارت فرصت بیشتری برای احراز صلاحیت خواهند داشت.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس همچنین تاکید کرد: برای اجرایی کردن چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت که مدنظر رهبر معظم انقلاب است تدابیر مختلف در استان با هدایت استاندار و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری و سایر دستگاه های متولی در این زمینه اتخاذ شده است. به اعتقاد او با روند پیش رو انتخاباتی رقابتی با حضور مناسب همه فعالان و جریان های سیاسی معتقد به مبانی اصولی نظام اسلامی و ایران اسلامی مقتدر در استان پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه