English

مدیر کل سیاسی استانداری‌ فارس؛

نمایندگان وزارت کشور در فارس انتخاباتی سالم با حفظ بی طرفی و استقلال کامل برگزار می‌کنند

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس و دبیر ستاد انتخابات استان، با اشاره به اینکه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت، چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات است، عنوان کرد: انتخابات پیش رو در استان فارس با محوریت راهبردهای تعیین شده از سوی رهبری در کمال سلامت و امنیت ان‌شاءالله برگزار خواهد شد.

نمایندگان وزارت کشور در فارس انتخاباتی سالم با حفظ بی طرفی و استقلال کامل برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، جواد قناعتی دبیر ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور، مبنی بر بی طرفی ارکان مختلف دولت در برگزاری انتخابات و پیشگیری از هر گونه استفاده نامتعارف از ظرفیت‌های دولتی به نفع کاندیداهای احتمالی ضمن اعلام حمایت کامل از این بخشنامه و مواضع رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: همه مجریان برگزاری انتخابات در فارس خود را متعهد به برگزاری انتخاباتی سالم و امن، با رقابت جامع و مشارکت بالا می‌دانند و حفظ امنیت و سلامت انتخابات را  در رأس وظایف خود قرار داده‌اند. 

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، با تاکید بر اینکه پاسدار آراء مردم عزیزمان هستیم به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رأی مردم حق الناس است و در حراست و پاسداری از آن، اجازه عبور از قانون را به هیچ احدی نخواهیم داد. 

دبیر ستاد انتخابات استان گفت: مردم فهیم فارس، یقین داشته باشند که امانت‌دار آرا آنهائیم و برای حفظ سلامت و امنیت انتخابات با تمام توان در صحنه حاضر هستیم و از هیچ گونه خطایی چشم پوشی نخواهیم کرد.

او از همه اعضا ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران و همه دست‌اندرکاران این حوزه خواست با قاطعیت امور مربوط به برگزاری انتخابات را دنبال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه