English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

مشارکت حداکثری دشمنان را مأیوس خواهد کرد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مولفه ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار خواهد بود و مسئولان باید به این مولفه ها توجه داشته باشند.

مشارکت حداکثری دشمنان را مأیوس خواهد کرد

احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات اسفند ماه، اظهار داشت: مردم ما، مردمی بزرگ و نجیب هستند و قطعا در انتخابات شرکت خواهند کرد اما بهتر است که مشارکت مردم در انتخابات حداکثری باشد.

وی افزود: نباید با نظام قهر کرد و همه باید پای صندوق های رای بیایند. باید تمام سلایق و گروه های سیاسی در صحنه انتخابات کاندیدا داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:

مشارکت گروه‌های مختلف در انتخابات کمک به کارآمد‌تر شدن مجلس خواهد کرد

حضور در انتخابات باعث حفظ حرمت و پاسداشت کشور می‌شود

حضور مردم پای صندوق رای نقطه قوتی برای نظام محسوب می شود

حضور جریانات مختلف سیاسی لازمه مشارکت بالای مردم در انتخابات است

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، امنیت پایدار را به همراه دارد

حضور مردم در انتخابات به صورت مستقیم در زندگی آینده آنها تأثیرگذار است

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد و دشمنان تحریم هایی را علیه مردم ما وضع کرده اند، تصریح کرد: دشمن ۴۳ سال است که تحریم را بر مردم ما روا داشته است و این تحریم ها بر معیشت مردم تاثیر می گذارد، اما مردم ما نظام و انقلاب خود را دوست دارند و اینگونه نیست که به خاطر این مسائل صحنه انتخابات را خالی کنند.

آزادی خواه تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند خطاب به مسئولان گفتند که اگر حتی نمی توانید مشکلات مردم را حل کنید به آنان احترام بگذارید. باید برای مردم احترام قائل شد. مسئولان و خادمان باید احترام و عزت مردم را نگه دارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همه این مولفه ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار خواهد بود و مسئولان باید به این مولفه ها توجه داشته باشند. قطعا مشارکت حداکثری در انتخابات در حل مکشلات مردم موثر بوده و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه