English

ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای ژالانه در شهرستان سروآباد

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه توسعه و ارتقا خدمات و سرویس های شبکه ارتباطات سیار در استان همواره از برنامه های دارای اولویت مخابرات منطقه است گفت: تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای ژالانه در شهرستان سروآباد ارتقا یافت.

ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای ژالانه در شهرستان سروآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت عصر امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه فراهم نمودن شرایط دسترسی آسان و ارائه خدمات به مشتریان در تمام نقاط شهری و روستایی استان طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور پاسخگویی به مطالبات ارتباطی آنها در دستور کار منطقه قراردارد افزود: با همین هدف تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای ژالانه شهرستان سروآباد از2G به 3G  ارتقا یافت .

وی خاطر نشان ساخت: با اجرای این طرح ساکنین این روستا و دو روستای همجوار دیگر(کماله،رودبر) از پوشش اینترنت همراه اول با کیفیت بالاتر برخوردار می شوند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: در این پروژه بیش از ده میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است که علاوه بر افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های مخابراتی، جلب اعتماد آنها را نبست به برند مخابرات به دنبال دارد.

وی بیان داشت: پس از اجرای اقدامات لازم و ارتقا تکنولوژی سایت مذکور ،شرایط افزایش سطح کیفی سرویس ها و خدمات مبتنی بر اینترنت همراه از جمله دسترسی سریع به اطلاعات و محتواهای موجود در فضای مجازی، ارسال پیام از طریق VOICE و دیتا با کیفیت بهترفراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: همکاران منطقه در هر مرحله از پروژه با کنترل و انجام درایو تست از ارتقا تکنولوژی سایت مورد نظر، افزایش سرعت و بهبود عملکرد آن اطمینان حاصل خواهند نمود.

حکمت بیان داشت: درحال حاضر تعداد29 سایت BTSدر شهرستان سروآباد نصب و راه اندازی و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه