English

سرمایه‌گذاری ۵.۲ میلیارد تومانی مخابرات کردستان در شهرستان سقز

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور توسعه خدمات و سرویس‌های تلفن همراه اول در شهرستان سقز مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

سرمایه‌گذاری 5.2 میلیارد تومانی مخابرات کردستان در شهرستان سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت در گفت وگو با رسانه های استان کردستان، با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف برای توسعه کمی و کیفی خدمات و سرویس‌های تلفن همراه از ابتدای سال‌جاری تا کنون اظهار کرد: این اقدامات دو حوزه ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موبایل و راه‌اندازی سایت‌های جدید با صرف اعتبار چشمگیر در سطح استان صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به راه‌اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در محله‌های بردبران و گلان شهرستان سقز، به منظور ارائه خدمات با کیفیتِ بالاتر به ساکنین این محدوده اشاره کرد و اظهارداشت: هر دو سایت مذکور مجهز به تکنولوژی‌های 3G و4G هستند.

حکمت با بیان اینکه برای نصب و راه‌اندازی سایت جدید در این شهرستان امکانات و تجهیزات لازم هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری تامین شده است خاطر نشان ساخت: مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان برای این دو سرمایه‌گذاری شده است.

وی ارتقای کیفیت سرویس‌های شبکه ارتباطات سیار، دسترسی سریع به محتواها و اطلاعات موجود در فضای مجازی، ارسال سریع و همزمان پیام از طریق صوت و تصویر، بهره‌مندی دانش‌آموزان از اینترنت رایگان در راستای استفاده از شبکه مجازی و آموزشی شاد تحت عنوان مدرسه در خانه و ... را از مزایای راه‌اندازی دوسایت مذکور اعلام کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان داشت: توسعه و ارتقا تکنولوژی‌ها و سایت‌های تلفن همراه در راستای پاسخگویی به مطالبات و رضایتمندی مشتریان ،همچنان جزیی از برنامه‌های دارای اولویت در منطقه است که با سعی و کوشش همکاران برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه