English

آزاد حکمت:

۱۳۰ هزار و ۴۵۶ پورت ADSL در کردستان واگذار شده است

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مطلب که در حال حاضر در اکثر نقاط شهری و روستایی زیرساخت های ADSL ایجاد شده است گفت : هم اکنون تعداد130 هزار و 456 پورت ADSL در استان به مشتریان واگذار شده است.

130 هزار و 456 پورت ADSL در کردستان واگذار شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز یکشنبه با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و به واسطه اپیدمی کرونا در جامعه نیاز مردم و مشتریان به بسترهای دیتا گسترش و افزایش یافته است افزود: در همین راستا و به منظور ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس های ADSL  در استان اقدامات توسعه ایی و تامین تجهیزات لازم صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: تامین و افزایش پهنای باند اینترنت ، ارتقا بستر و ظرفیت های انتقال با استفاده از تکنولوژیهای روز ، توسعه ظرفیت UP LINK،افزایش پورت های ADSL به تعداد چشمگیر، نصب و راه اندازی سوییچ و افزایش ظرفیت سامانه BRAS و ... از اقدامات انجام شده در سطح استان است.

حکمت به میزان اعتبارات هزینه شده برای ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات سرویس  ADSL با هدف رفع  نیازهای مشتریان در این حوزه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: رضایتمندی مشتریان از خدمات قابل ارائه در بستر دیتا مهمترین دستاورد برای مجموعه تلقی می شود که خوشبختانه این مهم با تلاش همکاران محقق شده است.

وی تعداد پورت های منصوبه در استان را 171 هزار و 500 مورد اعلام کرد و افزود: از این رقم، تعداد 130 هزار و 456 پورت به متقضایان ساکن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

وی ضمن تشریح دیگر برنامه های اجرا شده در این حوزه تصریح کرد: تحقق برنامه های دایری ناخالص ADSL استان از ابتدای امسال تا کنون 101درصد است.   

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان این مطلب که شرایط واگذاری پورت های جدید به متقاضیان در استان فراهم است اضافه کرد: متقاضیان می توانند جهت خرید سرویس ADSL به مراکز و دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.

وی یادآور شد : سرویس های متنوع با حجم و سرعت های مختلف با ویژگی حق انتخاب در راستای ارائه به مشتریان تعریف شده است.

حکمت به اقدامات صورت گرفته در نقاط روستایی برای ایجاد و توسعه پورت های ADSL اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر تعداد 549 روستا از خدمات و سرویس های اینترنت پرسرعت مخابرات بهره مند هستند.

وی با اعلام اینکه ارائه خدماتِ همسان بر بسترهای مخابراتی در نقاط روستایی یکی از استراژیهای مخابرات منطقه است گفت: تحقق این مساله به منظور توسعه زیرساخت های اقتصادی در نقاط روستایی، افزایش سطح آگاهی ، فراهم نمودن شرایط برای افزایش سرعت دسترسی به محتواهای موجود در فضای مجازی برای روستا نشینان، کاهش پدیده مهاجرت و... در دستور کار ما قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه