English

روستای کوله هرد سنندج صاحب اینترنت پرسرعت مخابرات شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان از اتصال روستای کوله هرد از توابع شهرستان سنندج به شبکه اینترنت پرسرعت مخابرات خبر داد و گفت: در حال حاضر 93 روستای شهرستان سنندج تحت پوشش خدمات ADSL مخابرات هستند.

روستای کوله هرد سنندج صاحب اینترنت پرسرعت مخابرات شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز سه شنبه با اعلام این خبر  با اشاره به اینکه اقدامات فنی و زیرساختی در راستای اتصال روستای کوله هرد به شبکه اینترنت پرسرعت در کمتر از دو ماه انجام شد، اظهار کرد: تمام سعی و تلاش این مجموعه اتمام پروژه فوق با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان از سرویس ADSL در زمان برگزاری امتحانات و آزمون‌های پایان سال تحصیلی بود که خوشبختانه محقق شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که ارائه سرویس ADSL  در روستاهای استان جز وظایف مخابرات منطقه نیست، افزود: بر اساس انجام دستورالعمل مسئولیت‌های اجتماعی و تعهدات اخلاقی و همچنین فراهم کردن شرایط بهره‌مندی ساکنین روستایی از اینترنت پرسرعت به منظور کاهش شکاف دیجیتالی اقدام به ایجاد زیرساخت برای سرویس مذکور در روستای کوله هرد کردیم.

وی با بیان اینکه بعد از راه‌اندازی سرویس ADSL در این روستا تعداد 64 مشترک با پهنای باند بالای 10 مگ از خدمات این سرویس استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: رضایتمندی مشتریان و جلب اعتماد آنها نسبت به خدمات مخابراتی بزرگترین دستاورد برای این مجموعه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن یادآوری این نکته که هم‌اکنون 93 روستای شهرستان سنندج دارای سرویس  ADSL مخابرات هستند، افزود: استفاده از این بستر می‌تواند در ارتقاء سطح کمی و کیفی آگاهی روستاییان، ایجاد کسب و کارهای بومی و محلی، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و بهره گیری از اطلاعات موجود در فضای مجازی و ... تاثیر گذار باشد.

حکمت بیان داشت: تعداد چهار هزار و 878 پورت  ADSL منصوبه در روستاهای توابع شهرستان سنندج موجود است که سه هزار و 469 پورت آن به متقاضیان واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد : هم‌اکنون 545 روستای استان دارای سرویس ADSL هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه