English

ارایه سرویس ADSL به بیش از ۷۰ هزار مشترک کردستانی

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به پوشش 100 درصدی سرویس ADSL در استان کردستان افزود: تعداد 77 هزار مشترک هم اکنون از این سرویس استفاده می کنند.

ارایه سرویس ADSL به بیش از 70 هزار مشترک کردستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت بعداز ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های استان در سنندج با اشاره به تعداد متقاضیانِ دریافت سرویس ADSL مخابرات در سطح استان اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ایجاد ظرفیت‌های لازم در راستای پاسخگویی به نیازهای مخابراتیِ شهروندان، با واگذاری 9 هزار و 230 پورت ADSL، شاهد تحقق حدود 100 درصدی واگذاری این سرویس نسبت به تعداد تقاضاهای ثبت شده هستیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: برای افزایش کیفیت ارتباطاتِ سرویس‌های ارائه شده به مشتریان و همچنین پایداری شبکه، اقدامات کارشناسی شده از جمله؛ تشکیل کمیته‌های مختلف به منظور پایش لحظه‌ای تجهیزات و رفع اختلالات آنها، رصد و افزایش ظرفیت لینک‌های ارتباطی، بهینه سازی مسیرهای ارتباطی مشتریان در سطح استان، برقراری ارتباطات به صورت دوطرفه و غیره به صورت مدون انجام می‌گیرد.

وی ضمن تاکید بر این مهم که اجرای دقیق استراتژی‌های تدوین شده، نقش تاثیرگذاری برحفظ و جلب اعتماد مشتریان نسبت به کیفیت سرویس‌های ارایه شده بر بستر دیتا دارد، یادآور شد: تمام تلاش و توان مجموعه مخابراتی در منطقه، ارائه محصولات و سرویس‌های با کیفیت و در خور مشتریان استان با هدف رعایت اصل مشتری‌مداری و پاسخگویی به نیازهای ارتباطی آنان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، بابیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و ارتقای آنها است، به تعداد بیش از 168 هزار و 572 پورت ADSL منصوبه در استان اشاره کرد و اظهار داشت: از این آمار 113 هزار و 360 پورت آن واگذار شده است که تعداد 9 هزار و 230 پورت آن (تحقق حدود 100درصدی دایری این سرویس، نسبت به ثبت درخواست مشتریان) در سال جاری واگذار شده است.

حکمت خاطر نشان ساخت: در حال حاضر تعداد 77 هزار مشترک فعالِ سرویسِ ADSL در سطح استان از این بستر برای انجام کارهای اقتصادی، فرهنگی، ادرای و غیره از این بستر استفاده می‌کنند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته با صرف اعتبارات چشمگیر در راستای راه‌اندازی تجهیزات و توسعه زیرساخت‌های لازم برای سرویس ADSL در نقاط روستایی استان گفت: وجود 511 روستای دارای ADSL بیانگر رشد 5 هزار و 567 درصدی تحقق اهداف و موفقیت مخابرات در این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، در حال حاضر بیش از 19 هزار مشترک روستایی تحت پوشش خدمات شبکه دیتا مخابرات هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه