English

در راستای حمایت تحقق از شعار سال؛

اولویت مخابرات منطقه خرید تجهیزات و وسایل فنی مخابراتی با برند داخلی است

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای تحقق شعار سال، اولویت مخابرات منطقه خرید تجهیزات و وسایل فنی مخابراتی با برند داخلی است.

اولویت مخابرات منطقه خرید تجهیزات و وسایل فنی مخابراتی با برند داخلی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت امروز با اعلام این مطلب در گفت‌و‌گو با رسانه ای استان کردستان اظهار داشت: از آنجایی که رشد تکنولوژی و وابستگی بخش قابل توجهی از فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی با بهره‌گیری از بسترهای مخابراتی محقق می‌شود، شرکت مخابرات ایران و به تبع آن منطقه کردستان می‌تواند یاور و پشتیبان خوبی برای کارآفرینان و فعالین اقتصادی باشد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: فراهم ساختن شرایط برای تبادل اطلاعات، گسترش دامنه بازاریابی و تبلیغات، تشکیل پایانه‌های فروش اینترنتی، بهره‌گیری از آموزش‌های روز دنیا به صورت آنلاین، برگزاری جلسات ویدیو کنفرانسی و غیره نمونه‌ایی از پشتیبانی‌های مخابرات کردستان از کارآفرینان و تولید کنندگان است.

وی ضمن یادآوری این مهم که مخابرات منطقه حامی تولید کنندگان و گردانندگان چرخه اقتصاد است، عنوان کرد: مخابرات کردستان از دستگاههای اقتصادی، خدماتی و بانک‌ها به عنوان مشتریان G. همچون گذشته حمایت ویژه خواهدکرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به رشد و فعالیتِ قابل توجه شرکت‌های دانش بنیان در عرصه تولید و کارآفرینی یادآور شد: مخابرات منطقه کردستان برای فراهم کردن بسترهای مخابراتی در راستای همکاری با پارک علم و فن آوری، بنیاد نخبگان و سایر دستگاههای متولی امر در سال جهش تولید نگاه ویژه‌ایی دارد.

حکمت با اعلام اینکه، طبق سیاست‌های تدوین شده در مخابرات منطقه کردستان در راستای تحقق منویات معظم‌له، با تمام توان و بر اساس ضوابط قانونی، شرایط بهره‌گیری از بسترهای مخابراتی را برای تولید‌کنندگان فراهم خواهیم کرد ابراز داشت: امیدوارم با این اقدام شاهد توسعه و رونق بیش از پیشِ بخش تولید در کشور باشیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "جهش تولید"، مخابرات استان با ارائه خدمات به فعالین عرصه تولید و اقتصاد در تحقق شعار سال نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی تحقق شعار سال "جهش تولید" راگامی مهم در رونق اقتصادی، استقلالِ کشور و عزت ملی خواند و خاطر نشان ساخت: با توجه به شرایط و موقعیت کشور، اولویت مخابرات منطقه خرید تجهیزات و وسایل فنی مخابراتی با برند داخلی است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به تخصص، توان و ایده همکاران منطقه افزود: طی چند سال اخیر با تلاش پرسنل استان و استفاده بهینه از منابع و بکار‌گیری مجدد و بازسازی تجهیزات خارج از رده موفق شدیم در شرایط تحریم، در راستای توسعه اقتصادی و حمایت از تولید داخلی گام‌های مثمرثمری برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه