سرخط خبرها
  • دعوت از لژیونر دورگه جدید به اردوی تیم ملی بسکتبال
  • آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع نیست
  • پلاک شدن اسکوترها جدی تر شد
  • دانمارک به دنبال ممنوعیت پخش اذان ازبلند گو‌های مساجد شد
  • اعتراض کمدین آمریکایی به ویزای یک روزه بازیکنان ایران
  • ادامه برخورد نادرست علیه بیماران در کمپ‌های ترک اعتیاد
  • اصناف: گرانی لحظه‌ای، صنف ها را از قیمت‌گذاری عاجز کرد
  • پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت
  • مراقب کلاهبری بازار داغ شرط بندی جام‌جهانی باشید
  • مفقود شدن بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله‌های ونزوئلا
  • سقوط ۵ درصدی بیت‌کوین در ۳۰ دقیقه
  • ملی‌پوشان والیبال با مچ‌بند مشکی و شعار ای ایران به مصاف آمریکا رفتند
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند

افزایش ۵ برابری پهنای باند اینترنت شهرستان سقز در ۱۸ ماه گذشته

مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش ۵ برابری پهنای باند اینترنت در شهرستان سقز خبر داد و گفت: دانش آموزان و سایر مشتریان میتوانند براحتی از خدمات مبتنی بر اینترنت برخوردار شوند.

آزاد حکمت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز در گفت و گو با رسانه های استان با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون با نصب و راه‌اندازی تجهیزات برای ارتقای ظرفیت UP LINK و پهنای باند اینترنت اقدامات چشمگیری در شهرستان سقز صورت گرفته است، اظهار کرد: اجرای عملیات‌های لازم در این خصوص موجب افزایش پهنای باند اینترنت از ۴G به ۱۰G شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن یادآوری کردن اجرای برنامه توسعه زیرساخت‌های اینترنت در این شهرستان بیان کرد: تحقق اجرای پروژه‌های تعریف شده امکان ارائه سرعت دسترسی بالاتر با کیفیت بهتر به مشتریانِ سرویس‌های مخابراتی در نقاط شهری و روستایی شهرستان سقز را فراهم کرده است.

وی به بازگشایی مدارس و شروع فصل آموزش در سطح کشور و همزمان با آن در استان اشاره کرد و اعلام کرد: اهمیت این مساله در دستور کار مخابرات منطقه قرار گرفت و بر این اساس ایجاد و توسعه بسترهای ارتباطی خصوصا دسترسی به اینترنت و شبکه‌های دیتا در حوزه آموزش، با هدف کاهش مراجعات حضوری و ارائه انواع سرویس‌ها و خدمات مبتنی بر بستر وب با افزایش ۲.۵ برابری پهنای باند و ارتقای ظرفیت UP LINK ، برای دانش‌آموزان و سایر مشتریان مهیا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین بافت جمعیت شهری سقز و وجود شهرک‌های بزرگ و تازه احداث در محدوده مرکز بعثت را یادآور شد و گفت: به منظور افزایش ظرفیت ارتباطی بین مراکز بعثت و شهدای گمنام و در راستای توسعه ظرفیت دسترسی مشتریان، همزمان با اجرای پروژه فوق، پهنای باند ارتباطی این مراکز به دو برابر از(۲G به ۴G) افزایش یافت.

حکمت خاطر نشان ساخت: طی ۱۸ ماه اخیر ظرفیت پهنای باند اینترنت شهرستان سقز پنج برابر افزایش یافته که امکان تامین نیاز پهنای باند برای تمامی مشتریان دیتا اعم از خانگی، تجاری، ادارات ، بانک‌ها، سازمان‌ها و سایر اپراتورها فراهم شده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان یادآورشد: در حال حاضر تعداد ۱۷۳ مشترک .G,۱۵هزار و ۸۱۰ مشترک سرویس ADSL  ۲۵۵ مشترک FTTH و ۸۳ مشترکVDSL در شهرستان سقز از خدمات مخابراتی استفاده می‌کنند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه