English

نصب و راه اندازی بیش از ۲۰۰ کافوی نوری در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تاکنون 213 کافو نوری در نقاط مختلف استان نصب شده که نقش مهمی در ارائه خدمات کیفی و کمی VOICEو DATA به مشتریان دارد.

نصب و راه اندازی بیش از 200 کافوی نوری در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت صبح امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: مشتریان مخابرات می‌توانند با استفاده از ظرفیت کافو نوری، از پهنای باند به مراتب بالاتر و همچنین با کیفیت بهتری نسبت به کافوی مسی خدمات ارتباطی دریافت کنند.

وی با اشاره به نقش توسعه و ارتقاء کافوهای نوری در ظرفیت و کیفیت انتقال استان، افزود: در حال حاضر 213 کافوی نوری در استان نصب و راه‌اندازی شده است که این آمار نسبت به چند سال گذشته از رشد 154 درصدی برخوردار است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: در حال حاضر مشتریان مخابراتی در استان از سرویس‌های مختلف از جمله اینترنت و اینترانت اختصاصی، FTTH، PTP ، PTMP و MPLS بر بستر فیبرنوری استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: فیبرهای نوری دارای کیفیت و پهنای باند بالا، قابلیت اطمینان و ایمنی، مقاومت بالاتر در برابر رطوبت و انعطاف‌‌پذیرتر هستند و به همین دلیل قابلیت بهره‌برداری و استفاده از آنها نسبت به سیم‌های مسی بیشتر است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در راستای عدالت اجتماعی و ارائه یکسان خدمات مخابراتی در نقاط شهری و روستایی برنامه ریزیهای مناسبی با تشکیل کارگروه‌های متخصص صورت گرفته است خاطر نشان ساخت: این مهم از استراتژیهای دارای اولویت شرکت مخابرات ایران و به تبع آن منطقه است.

حکمت تصریح کرد: نصب و راه‌اندازی کافوی نوری در نقاط مختلف استان همسو با اهداف کلان (رعایت اصل مشتری) مخابرات انجام شده است که شرایط دسترسی مشتریان به اینترنت و ارتباط مخابراتی با کیفیت‌تر را فراهم کرده است.

وی با اعلام اینکه تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در دنیا با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و توسعه است و امروزه اکثر کسب و کارها بر بستر حوزه  ICT انجام می‌شود، بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم مخابرات منطقه،  بهینه سازی و به روز رسانی تجهیزات و زیرساخت‌های مخابراتی منطبق با آخرین فناوری‌های ارتباطی و ظرفیت‌های موجود است.

وی ضمن تشریح فعالیت‌های مخابرات به منظور توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر و تحقق اصل مشتری مداری در این حوزه  بیان داشت:  برای رسیدن به این مهم، بیش از پیش از توان و پتانسیل‌های موجود بهره خواهیم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه