English

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

پروژه مخابراتی ۹۰ میلیارد ریالی شهرستان سروآباد کلنگ زنی شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: طرح فیبرنوری در چهار روستای قلعه جی، دزلی، اورامان و ناو شهرستان سروآباد با هزینه 89 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

پروژه مخابراتی 90 میلیارد ریالی شهرستان سروآباد کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت روز شنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مخابراتی شهرستان سروآباد افزود: با سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توانستیم طرح فیبر نوری  به طول 66 کیلومتر و سایت تلفن همراه روستا گیوشخانی را از 2G به 3G ارتقاء دهیم.

حکمت با اشاره به جزییات این طرح افزود: از مبلغ سرمایه گذاری شده فوق 4 میلیارد و 200میلیون ریال برای ارتقاء سایت های 2G و 84 میلیارد و  800 میلیون ریال نیز برای کابلکشی فیبرنوری روستای مذکور هزینه شده است.

وی ادامه داد: این پروژه ها در کمتر از 2 ماه به منظور حذف مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به لحاظ امکانات ارتباطی و مخابراتی اجرا و عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 9 سایت BTS در شهرستان سروآباد وجود دارد که تعداد 5 سایت آن  دارای تکنولوژی 3G و 4 سایت دیگر آن  دارای تکنولوژی  4G هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان این مطلب که ارائه آخرین تکنولوژی های روز مخابراتی به مشتریان یکی از استراتژیهای شرکت مخابرات ایران و منطقه کردستان است یادآور شد: تمام تلاش این مجموعه در این راستا بکار گرفته خواهد شد تا همزمان با پیشرفت فن آوری ارتباطی بتوانیم با بهره گیری از توان و تخصص همکاران منطقه پاسخگوی نیازها و مطالبات مشتریان باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان سروآباد به دلیل داشتن طبیعت بکر، ظرفیت های گردشگری کهن، در ایام سال میزبان مهمانان و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور است افزود: همواره ایجاد ، ارتقاء و توسعه شبکه های مخابراتی وارتباطی مد نظر است تا فراهم ساختن زیرساختهای لازم بتوانیم صنعت گردشگری و توسعه اقتصادی را در این خطه سر سبز رونق بخشیم.

حکمت در پایان دلگرمی و رهنمودهای همیشگی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و استاندارکردستان را بزرگترین سرمایه معنوی برای پیشرفت همه جانبه اهداف مخابراتی دانست و از حمایت های آنها تقدیر و تشکر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه