English

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

سرمایه گذاری مخابرات منطقه کردستان برای اتصال مسکن مهر دگایران سنندج به فیبر نوری

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه مراحل اجرایی و اقدامات زیر ساختیِ کابل کشی فیبر نوری به تمام واحدهای مسکن مهر دگایران سنندج به شکل کامل انجام شده افزود: برای این پروژه مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

سرمایه گذاری مخابرات منطقه کردستان برای اتصال مسکن مهر دگایران سنندج به فیبر نوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت در گفتگو با خبرنگار موج کردستان با اشاره به وضعیت جوی آب و هوا در این فصل از سال یادآورد شد: اجرای این پروژه توسط نیروهای متخصص و بومی استان در کمترین زمان انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: درصد بسیار کمی از این پروژه که مربوط به سیم کشی داخل ساختمان میشود مانده است که به زودی این اقدامات تکمیلی نیز انجام خواهد شد.

وی اظهارداشت: حفاری هایی با استاندارهای فوق العاده باکیفیت برای اجرای این پروژه مد نظر بوده ،که خوشبختانه این مهم با تلاش همکاران محقق شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه پس از اتصالِ واحدهای مسکونی مسکن مهر دگایران به تلفن ثابت ، ازمزایای فیبرنوری بهره مند می شوند خاطر نشان ساخت: تکنولوژی فیبرنوری (FTTH) بالاترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ارتباطی دنیا است که در راستای مشتری مداری و رفع نیازهای ارتباطی به این عزیزان ارائه می شود.

 حکمت با اشاره به مزیت های استفاده از فیبر نوری یادآور شد: ظرفیت نامحدود، بستر امن، امکان استفاده کامل از اینترنت اشیا، سیستم مبنتی بر IP و امکان هوشمند سازی از جمله امکانات و ظرفیت های استفاده از فیبر نوری است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر تعداد 594 مشترک خانگی در استان از بستر فیبر نوری استفاده می کنند افزود: مخابرات منطقه کردستان برای 30 هزار مشترک ظرفیت سازی انجام داده است که در این راستا آمادگی و پشتیبانی خود را به شهروندان اعلام می دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین گفت: در حال حاضر 581 هزار و 928 شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که تعداد 510 هزار و 766 شماره آن مشغول بکار هستند.
گفتنی است؛ مخابرات منطقه کردستان جزو استان های موفق در واگذاری سرویس FTTH است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه