English

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

ظرفیت انتقال روستاهای توابع شهرستان سنندج ۲ برابر افزایش یافت

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: همکاران حوزه انتقال توانستند با اجرای عملیات فیبر ظرفیت انتقال روستاهای نیر، تنگی سر و محراب را به دو برابر 16E1 افزایش دهند.

ظرفیت انتقال روستاهای توابع شهرستان سنندج  2 برابر افزایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: با انجام این پروژه ظرفیت پهنای باند روستاهای نیر، تنگی سر و محراب را می توان از 2 لینک E1  تا 8 لینک E1 یعنی چهار برابر ارتقاء داد.

حکمت افزود: با توسعه رادیوی نیر به قلیچیان ظرفیت انتقال این روستا از ۸E۱ به ۱۶E۱ یعنی دو برابر ظرفیت قبلی ، با صرف هزینه ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

وی با اعلام اینکه به لحاظ توپوگرافی، این روستا بسیار صعب العبور است و اجرای عملیات فیبر عملا غیر ممکن است خاطر نشان کرد  : تلاش می کنیم در حد توان و امکانات موجود، زیرساختهای لازم برای بهره مندی از خدمات و محصولات مخابراتی را با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت جغرافیایی در مناطق مختلف استان برای تمام مشتریان به صورت یکسان فراهم نماییم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با کمک و همفکری همکاران منطقه در حوزه های مختلف از جمله انتقال و دیتا، تا کنون موفق شده ایم بخش قابل توجهی از امکانات و تجهیزات فنی قدیمی را با انجام تغییرات و طبیق آنها با نمونه های خارجی موجود در بازار ارتقاء و بازآوری نماییم و در اجرای برخی از عملیات برگردان، توسعه و ارتقاء زیر ساخت های مخابراتی بکار بگیریم.

حکت در پایان اظهار داشت: در راستای اصل مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان که یکی از اهداف و استراتژیهای دارای اولویت شرکت مخابرات ایران و به تبع آن منطقه کردستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی