English

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

تجهیز تمامی شهرستانهای کردستان به تکنولوژی۴G

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: درحوزه خدمات تلفن همراه نیز، تمام شهرستانهای استان به آخرین تکنولوژی موبایل یعنی 4G مجهز هستند.

تجهیز تمامی شهرستانهای کردستان به تکنولوژی4G
به گزارش خبرنکار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت در مراسم گرامیداشت روز کارگر که در سالن آمفی تئاتر منطقه برگزار شد، ضمن تبریک روزکارگر به این قشر زحمتکش اظهارداشت: تلاش و زحمتِ پرثمر کارگران در رونق اقتصادی و افزایش تولید درکشور برهمگان عیان است که از تک تک این عزیزان قدردانی می کنم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی کار در مخابرات به عنوان نماینده پرسنل منطقه یک پل ارتباطی تلقی میشوند خاطرنشان ساخت: خوشبختانه تا کنون موفق شده اند که ارتباط پرسنل با این مدیریت را بخوبی نظم دهند و مشکلات و نقطه نظرات آنها را به صورت شفاف و روشن انتقال دهند.

وی ضمن تاکید بر این مهم که مجموعه پرسنل و مدیران درمنطقه باید همچون گذشته با هم یکرنگ و هم دل باشند افزود: امیدوارم همراه با یکدیگر به سوی تعالی شرکت در منطقه حرکت کنیم و شاهد موفقیت های روزافزون و چشمگیر باشیم.

حکمت تصریح کرد: همگرایی و همفکری درمجموعه مخابرات منطقه باعث حذف تبعات منفیِ بحران مالی و به حداقل رساندن آن خواهد شد و موجب می شود که دچار وقفه کاری نشویم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآورشد: با یاری و تلاش پرسنل مخابرات که از جنس کارگران زحمتکش هستند موفق شده ایم تا کنون در حوزه های دیتا، ثابت،سیار، توسعه و انتقال عملکرد خوبی داشته باشیم و به بازدهی 98 درصدی اهداف و برنامه های شرکت در منطقه برسیم.

 حکمت با اشاره به اینکه با تدبیر و خلاقیت مدیران و پرسنل منطقه در تمام حوزه ها اقدامات خلاقانه ی خوبی در سال گذشته صورت گرفت اظهارداشت: استفاده و بهره گیری حداکثری ازتمام امکانات و تجهیزات موجود در مخابرات منطقه موجب شد در چند بخش در سطح کشور  به صورت الگو سرآمد باشیم.

وی درادامه خاطرنشان ساخت:درحوزه خدمات تلفن همراه نیز، تمام شهرستانهای استان به آخرین تکنولوژی موبایل یعنی 4G مجهز هستند.

وی افزود: در بحث واگذاری پروژه های مخابراتی سعی کرده ایم از توان و تخصص پیمانکاران بومی استان در تمام پروژه ها استفاده کنیم و به لحاظ بحث ایجاد فرصت شغلی نیز توانسته ایم در این زمینه موفق عمل کنیم.

  حکمت همچنین به نقش کارگران مخابرات منطقه در جریان بارندگی های اخیر اشاره داشت و گفت: تلاش توام با دلسوزی این عزیزان موجب شد تا  عملکرد مخابرات در مقابل مشکلات و این رویداد طبیعی چشمگیر باشد ودر ارزیابی اقدامات انجام شده در پایداری ارتباط بدون مشکل برای مشتریان سربلند باشیم که از تک تک آنها تقدیر و تشکر میکنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه