English

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

تشکیل جلسه مدیریت بحران برای بررسی حوادث احتمالی

مدیر مخابرات منطقه کردستان در جلسه ویدیو کنفرانسی با مدیران ستادی و روسای ادارات مخابرات در شهرستانهای استان با هدف بررسی و رصد وضعیت زیرساخت ها و تجهیزات مخابراتی افزود: مخابرات منطقه با انجام کارهای مقدماتی و مدیریت بحران ،در تمام حوزه ها بدون هیچ مشکلی خدمات مخابراتی را به مشتریان ارائه می دهد.

تشکیل جلسه مدیریت بحران برای بررسی حوادث احتمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت در جلسه  مدیریت بحران مخابرات منطقه کردستان ضمن تشکر ازمدیران مخابراتی در منطقه بابت تلاش و جدیت در امور محوله برای احتمال قطعی های موردی به علت وقوع سیلاب دراستان به اهمیت پایدار بودن ارتباطات مخابراتی در مواقع بحران اشاره کرد و گفت: باید با بهره گیری ازتمام ظرفیت ها و پتانسیل های مخابراتی درتمام شرایط آماده ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان باشیم.

وی اظهارداشت : به منظور اقدام به موقع در صورت به وجود آمدن مشکلات ارتباطی و مخابراتی برای مشتریان، تمام مدیران ،پرسنل،کارگران شرکت شسکام و واحد نقلیه مخابرات منطقه کردستان به صورت آماده باش ، برابر هشدارهای هواشناسی در محل کار حاضر بوده و آماده همکاری با ستاد بحران استان هستند.

حکمت همچنین افزود: پرسنل نگهداری شبکه (شسکام) ، از تمام شبکه ها و حوضچه های مخابراتی به صورت کامل به لحاظ فنی سرکشی کرده اند و همچنان درحالت آماده باش هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان هماهنگی مراکز روستایی با کارگزاران را از دیگر اقدامات مهم در این شرایط اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: روستاهایی که در موقعیت خطرسیل احتمالی هستند، تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطعی ارتباط و آمادگی برقراری ارتباط با ستاد بحران در مواقع ضروری مورد تاکید قرار گرفته اند.

گفتنی است: مدیر مخابرات منطقه کردستان با حضور درشهرستانهای استان باهدف بررسی وضعیت فعلی از امکانات و تجهیزات مخابراتی مرتبط با ستاد بحران از نزدیک بازدید و تمهیدات لازم را ارائه نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه