English

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در سنندج:

ظرفیت مراکز جوار کارگاهی کشور ۵۰ درصد افزایش می یابد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گفت: امسال در راستای تحقق شعار سال و کمک به صنعت و اقتصاد، ظرفیت مراکز جوار کارگاهی ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

ظرفیت مراکز جوار کارگاهی کشور ۵۰ درصد افزایش می یابد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، مهرداد عظیمی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در سنندج، از رشد ۳۵ درصدی حوزه آموزش فنی و حرفه ای و ۴۰ درصدی سنجش صلاحیت حرفه ای در سال گذشته خبر داد و گفت: پارسال واگذاری امر آموزش فنی و حرفه ای به بخش خصوصی هزار و ۱۴۰ درصد افزایش یافت.

وی اظهار کرد: سال گذشته در حوزه کاهش نرخ بیکاری اتفاق قابل توجهی افتاد و یکی از وعده های دولت در حوزه اشتغال محقق شد، ضمن اینکه صدمات حین کار در سال گذشته ۱۴ درصد کاهش یافت.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور افزود: استان کردستان صفحات زرین از تاریخ پرافتخار کشور به نام خودشان ثبت کرده اند و نقش ممتاز این دیار غیرقابل انکار است.

عظیمی با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت های فراوانی است، ادامه داد: یکی از این ظرفیت ها، سرمایه نیروی انسانی است و یکی از ماموریت های دستگاه ها به ویژه رسانه ها، معرفی درست توانمندی های استان است.

وی کارگران را مجاهدان عرصه اقتصادی دانست و یادآور شد: هرچه قدر بخش خصوصی را تقویت و شرایطی را فراهم کنیم و مردم امور اقتصادی را دست بگیرند، موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه