English

برگزاری جشن عید غدیر خم در شرکت آب منطقه ای قزوین

به مناسبت فرارسیدن سالروز عید سعید غدیر خم و اعلان ولایت و امامت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.

برگزاری جشن عید غدیر خم در شرکت آب منطقه ای قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمدی دبیر شورای فرهنگی این شرکت در این مراسم با تبریک عید سعید غدیر، این عید را عید ولایت و امامت خواند و بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف غدیر تأکید کرد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای قزوین با اشاره به واقعه غدیرخم بیان داشت: بی ‌تردید واقعه غدیر خم فقط یک رویداد تاریخی نیست. بلکه حادثه ‌ای بزرگ برای حفظ دستاوردهای بعثت همه­ پیامبران الهی و خصوصاً پیامبر اعظم (ص) قلمداد می ‌شود و به تعبیر دقیق‌تر استمرار خط و آموزه‌ های نبوت است که جریان رسالت را به امامت پیوند می ‌دهد.

حاج آقا محمدی در پایان گفت: جوامع بشری همواره نیازمند یادآوری هویت های فرهنگی و اصالت های معنوی می باشد، لذا زنده نگه داشتن شعایر الهی، رسالتی است که مرزبانان عقیده و ایمان، از جمله حضرت محمد (ص) بر آن تأکید فراوان داشته اند.

در این مراسم همچنین یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت با مولودی خوانی و قرائت اشعاری در وصف مقام والای امیرالمومنین(ع) حضار را به فیض رسانید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه