English

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی:

جهاد کشاورزی در بخش کوهین کارهای خوبی انجام داده است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد کشاورزی استان قزوین در بخش کوهین و در حوزه کشاورزی و عشایری اقدامات و کارهای خوب انجام داده است.

جهاد کشاورزی در بخش کوهین کارهای خوبی انجام داده است

به گزارش خبرگزاری موج  قزوین، لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی  در جمع فعالان بخش کشاورزی و عشایری بخش کوهین، افزود: کارهای خوبی از سوی جهاد کشاورزی صورت گرفته که باید برای مردم تبیین شود و اگر جایی هم کم توجهی شده برای مردم صادقانه بیان کنیم. 

وی با بیان اینکه باید حرف کشاورز و عشایر را گوش دهیم، گفت: کشاورز و عشایر تولید کننده اقتصادی کشور بوده و توجه به خواست و مطالبات آن‌ها به نفع کل جامعه تمام می‌شود. 

سیاهکلی به ظرفیت‌های کشت در کوهین اشاره کرد و گفت: مزارع دیمی در قاقازان وجود دارد که به دلیل رطوبت بالا و آب و هوای مناسب در این روزهای تابستان یک متر قد کشیده و هنوز سبز است و چه بسا کیفیت آن بیشتر از گندم آبی است. 

سیاهکلی با بیان اینکه تولید باید محور خدمت رسانی به روستاها قرار گیرد، گفت: روستایی که از تولید بالایی برخوردار هستند باید از خدمات بیشتری هم برخوردار شوند، مخصوصا در روستاهایی که با کمبود منابع آبی روبرو هستند باید اقدامات بیشتری به سمت آن‌ها رفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خدمات تولید را مردمی سازی کنید، یعنی هرکجا که از مردم بخواهید در کنار دولتمردان قرار می.گیرند و کارها با سرعت بالا سامان پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه