English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

۱۱۷ نفر از فعالان حوزه فرهنگ،‌ هنر و رسانه استان واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در دیدار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: 117 نفر از فعالان حوزه فرهنگ،‌ هنر و رسانه استان که در طرح ملی مسکن ثبت نام نموده اند، واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند.

117 نفر از فعالان حوزه فرهنگ،‌ هنر و رسانه استان واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین،‌ به همراه امیر ملاحسن،‌ معاون امور هنری و سینمایی و علی مهدوی دوست کارشناس حقوقی اداره کل با وهاب میزانی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان دیدار کرد.

در این دیدار، براتی ضمن تبریک انتصاب میزانی به سمت سرپرستی اداره کل راه و شهرسازی استان،‌ برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: پیرو فراخوان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر،‌ تعداد 117 نفر از فعالان حوزه فرهنگ،‌ هنر و رسانه استان که در طرح ملی مسکن ثبت نام نموده اند، واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بحث مسکن برای اهالی فرهنگ،‌هنر و رسانه، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن شدند تا از طریق ادارات کل راه و شهرسازی استانها، در خصوص تهیه زمین مورد نیاز و تخصیص پروژه مسکن ملی اهالی فرهنگ،‌ هنر و رسانه را پیگیری نمایند. 

در پایان میزانی از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همراهان قدردانی و خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان تلاش کرده است تسهیل امر مسکن را در پیشانی اقدامات خود قرار دهد.

همچنین ایشان از جمله اهداف مهم اداره کل راه و شهرسازی را، طرح مسکن ملی برای اهالی فرهنگ،‌ هنر و رسانه برشمرد و برای تسهیل در خانه دار شدن این قشر قول مساعد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه