English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

پیروزی خلق شده توسط سربازان سبزپوش نظام مقدس جمهوری اسلامی، اتفاق مبارکی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: پیروزی خلق شده توسط سربازان سبزپوش نظام مقدس جمهوری اسلامی، اتفاق مبارکی است.

 پیروزی خلق شده توسط سربازان سبزپوش نظام مقدس جمهوری اسلامی، اتفاق مبارکی است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسه دبیران کمیته های تخصصی پنجگانه برش استانی نقشه مهندسی کشور گفت: پیروزی خلق شده توسط سربازان سبزپوش نظام مقدس جمهوری اسلامی، در مبارزه با صهیونیسم جهانی، اتفاق مبارکی است و زهر چشم و سیلی سنگینی بر پیکره منحوس رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه دبیران کمیته های تخصصی پنج گانه برش استانی نقشه مهندسی کشور، بیان کرد: علت تاخیر در برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در دو ماه اخیر، برگزاری دو سالانه خوشنویسی و انتخابات مجلس و خبرگان رهبری بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: در بحث برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور، کمیته‌های پنجگانه تا حدی کار خود را پیش برده و موضوعات کلان خود را مشخص نمودند.

وی اضافه کرد: اواخر هفته میزبان دکتر باقری، معاون ستاد فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور هستیم و مقرر شد هر کدام از کمیته‌ها به‌همراه اعضای خود، جلساتی بصورت جداگانه با ایشان داشته باشند تا به جمع‌بندی نهایی برسیم.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه  قدس، خاطرنشان کرد: قدرت و عظمت ملت نقطه عطفی در تحولات سیاسی و اقتصادی منطقه خواهد بود.

عباس کاظمی افزود:  اسرائیل توان مقابله با جبهه مقاومت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

کاظمی اظهار داشت: بر اساس مصوبه نقشه فرهنگی کشور، برش‌های استانی شکل گرفت و مقرر شد هر کمیته موضوعات ملی و استانی را احصا کرده و سپس به دبیرخانه برش استانی مهندسی فرهنگی استان (که متولی آن ارشاد می‌باشد) ارسال کنند و پس از آن، این‌نظرات جمع‌بندی و در شورای فرهنگ عمومی استان طرح و به تصویب برسد.

این مقام مسئول ادامه داد: بعد از تصویب نیز اقدام ملی و استانی تهیه شده و نهایتاً تبدیل به یک سند بالادستی می‌شود؛ البته در استان ما این موضوع در شورای فرهنگ عمومی هنوز طرح و تصویب نشده است و امیدواریم به زودی این امر محقق گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه