English

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

اسرائیل اگر دوباره اشتباه کند با ضربه مهلک تری روبرو خواهد شد

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:عملیات نظامی دیشب علیه اسرائیل تنها گوشه کوچکی از اقتدار نظامی ایران بود و اگر اسرائیل دوباره خطا کند با ضربه مهلک تری روبرو خواهد شد.

اسرائیل اگر دوباره اشتباه کند با ضربه مهلک تری روبرو خواهد شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قزوین با حضور در محل سپاه پاسداران قزوین از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل اعلام حمایت کردند.

در این مراسم که براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و خبرنگاران نیز حضور داشتند سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه  صاحب الامر(عج) استان قزوین: در سخنانی گفت: سرانجام وعده صادق نظام دیشب محقق شد و به برکت خون پاک شهدای عزیز بویژه حسن تهرانی مقدم، شهید سلیمانی و اقابابایی و زاهدی انتقام خود را گرفتیم.

وی بیان کرد: وقتی شهید تهرانی مقدم دنبال طراحی موشک بود برخی غافلان داخلی می گفتند موشک لازم نداریم اما دیشب رزمندگان اسلام با همین موشک های ساخت داخل اقتداری را نشان دادند که عبرت آموز برای دشمنان بود.

سرهنگ طاهرخانی تصریح کرد: رزمندگان سپاه به دستور رهبری لبیک گفتند و بخش کوچکی از تنبیه اسرائیل عملی شد.

 

سپاه و ارشاد قزوین

جانشین سپاه استان قزوین یادآورشد: امروز موشک های بلاستیک با برد دو هزار کیلومتر هر دشمنی را به وحشت انداخته که باید شکرگزاز باشیم که چنین جایگاهی داریم و هیچ کشوری جراتن نمی کند به کیان اسلامی تعدی کند.

سرهنگ طاهرخانی گفت: به اذعان کارشناسان نظامی جهان، حمله دیشب ایران یک از بی نظیرترین عملیات نظامی است که به واسطه نفس قدسی رهبری این اقتدار شکل گرفته و امیدواریم هر روز شاهد افزایش این اقتدار باشیم و مظلومان جهان خوشحال شوند.

سپاه قزوین

این فرمانده نظامی اظهارداشت: عملیات دیشب فقط گوشه ای از اقتدار ایران اسلامی بود و اگر رژیم غاصب مجددا خطایی کند ضربه مهلک تری را شاهد خواهد بود.

رسانه ها و خبرنگاران ضمن اعلام همبستگی با سپاه پاسداران از حمله موشکی به اسرائیل و نشان دادن اقتدار نظامی کشور حمایت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه