English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

برای تمشیت امور، سرمایه نیروی انسانی را تقویت کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: آنچه مدنظر ما است این است که برای تمشیت امور، سرمایه نیروی انسانی را تقویت کنیم.

برای تمشیت امور، سرمایه نیروی انسانی را تقویت کنیم
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،آیین تکریم از حجت الاسلام سعیدی رئیس اسبق و معارفه محمد اکبری رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این جلسه ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام و المسلیمن سعیدی عنوان داشت: نیروی انسانی یکی از ارزشمندترین سرمایه‌ها، در هر دستگاه است و کمبود نیرو از جمله مشکلاتی است که این اداره کل با آن مواجه بوده است. ما علاقه مند به ادامه همکاری با حجت الاسلام سعیدی بودیم، برخی ضوابط و قوانین اداری، مانع از ادامه همکارای این اداره کل با ایشان شد و علی رغم میل باطنی در نهایت این تصمیم گرفته شد.

حسین براتی ادامه داد: آنچه مدنظر ما است این است که برای تمشیت امور، سرمایه نیروی انسانی را تقویت کنیم و زمینه های رشد آن ها را فراهم سازیم و با همین نگاه و در راستای تقویت حس بالندگی در میان همکاران مجموعه ارشاد، همکارمان محمد اکبری را که دارای شایستگی های لازم و ویژه است، برای مسوولیت شهرستان تاکستان برگزیدیم و امیدواریم ایشان مسیر مدنظر این اداره کل را با اهتمام، توجه و جدیت بیشتر ادامه دهد.

وی ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، برای وی آرزوی سربلندی، سلامتی و موفقیت بیش از پیش را داشت و ابراز امیدواری کرد که رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان با همت، یاری و مشارکت جمعی سایر همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه بتواند در شهرستان تاکستان موثر و نقش آفرین باشد.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای محمد اکبری افزود: امید است با استعانت الهی و تعامل و هم افزایی بیشتر با مجموعه های فرهنگی هنری شهرستان و همکاری همکاران خوبم در مجموعه اداره کل، بتواند در پیشبرد و ارتقاء کمی و کیفی در اهداف فرهنگی هنری شهرستان موثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه