English

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

اگر این شهدا نبودند ما نیز به سونوشت کشور فلسطین دچار می‌شدیم

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: تابوت‌های شهدای گمنام که روز گذشته وارد استان شد، صندوق عزت، استقلال و افتخار جمهوری اسلامی است، اگر این شهدا نبودند، ما نیز به سونوشت کشور فلسطین دچار می‌شدیم.

 اگر این شهدا نبودند ما نیز به سونوشت کشور فلسطین دچار می‌شدیم
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در مراسم ضیاف افطاری اهالی رسانه استان قزوین گفت: تمام غرب و اروپا و رژیم صهیونیستی سال‌ها کار کردند تا فلسطین مسئله نخست دنیای اسلام نشود، اما با ظرافتی که امام راحل به خرج داد و یک روز در سال را به نام روز قدس نامید، امروز شاهدیم که مظلومیت فلسطین مسئله نخست جهان شده است.

وی با بیان اینکه در روز قدس امسال باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل ظاهر شویم، تاکید کرد: فلسطین حرف حق دنیاست، رسانه‌ها باید حامل کلام این حقیقت باشند، چون پرچم حق‌خواهی و مبارزه با ظلم و شرافت در غزه بلند شده و آن را شبیه میدان کربلا کرده است.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: جبهه مقاومت ۷۵ سال است  قصه پرغصه‌ای دارد و امت اسلام آن را به دوش می‌کشد، اما به هرحال با طوفان‌الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکست و چهره واقعی جنایتکاران عالم و رژیم کودک‌کش نمایان شد.

این مسئول بر نقش رسانه در پیشبرد جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت: سال گذشته بزرگ‌ترین حماسه ملت ایران در انتخابات رقم خورد، دشمن با کمک ابزار رسانه فضایی را ایجاد کرده بود که درست شبیه جنگ بدر بود، یعنی آنقدر هجمه‌های رسانه سنگین بود که دروغ‌های بدیهی و بزرگی عنوان می‌شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز بر جنگ رسانه‌ای تاکید دارند، اظهار کرد: همان‌طور که ایشان فرمودند در میدان جنگ رسانه، شرایطی متفاوت از جنگ واقعی داریم، در این میدان جغرافیا و مرز معنایی ندارد، چون کلمات شما قادر است فاصله‌های جغرافیایی را کاهش دهد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: بارها تاکید کردم و الان نیز تاکید می‌کنم که اثر و برد قلم شما از موشک‌های دوربرد حاجی‌زاده بیشتر است که باید موردتوجه دغدغه‌مندان به ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار گیرد.

این مسئول یادآور شد: تابوت‌های شهدای گمنام که روز گذشته وارد استان شد، صندوق عزت، استقلال و افتخار جمهوری اسلامی است، اگر این شهدا نبودند، ما نیز به سونوشت کشور فلسطین دچار می‌شدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه