English

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج):

شهدا خورشید درخشان جهاد و شهادت هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: شهدا خورشید درخشان جهاد و شهادت هستند که راه ماندگاری ملت ها را به نمایش گذاشتند.

شهدا خورشید درخشان جهاد و شهادت هستند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حجت الاسلام علی مراد یوسفی مسئولی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در مراسم استقبال از پیکر شهید مدافع حرم الیاس چگینی در خصوص شهدای مدافع حرم گفت: هر چقدر زمان می گذرد نقش مدافعان حرم در امنیت بخشی به ایران، منطقه و جهان بیش از گذشته روشن می شود، رهبر انقلاب فرمودند؛ اگر مدافعان حرم نبودند در کرمانشاه و تهران باید مبارزه با داعش را انجام می دادیم.

یوسفی تصریح کرد: این امر برای برخی ها باور پذیر نبود که اقدام مدافعان حرم کار بسیار بزرگی است. با حمله اسراییل و جنایات اخیر در غزه نقشه های شوم استکبار بیشتر افشا گردید لذا با بازگشت شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده استقبال میلیونی مردم را در پی داشت.

 وی تشریح کرد: با حقیقت نمی توان جنگید، شهدا خورشید درخشان جهاد و شهادت هستند که راه ماندگاری ملت ها را به نمایش گذاشتند. با طوفان الاقصی دنیا موضع بهتری در تقابل با جبهه استکبار بروز داد و جهان یک پارچه حامی فلسطین شدند. مدافعان حرم در بحرانی ترین شرایط در منطقه مقاومت کردند و نیروهای نیابتی جبهه شیطان را نابود و خط باطلی بر سیاست های چپاولگرانه آنها کشیدند.

حجت الاسلام یوسفی تشریح کرد: تکثیر تفکر مدافعان حرم و تشکیل جبهه مقاومت بزرگترین آرمان آزادی خواهی را در جهان رقم زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه