English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

بسیج تبدیل به ظرفیت شناخته‌شده مردم در صحنه عملیات و جنگ شد

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: بسیج تبدیل به ظرفیت شناخته‌شده مردم در صحنه عملیات و جنگ شد و در همه سطوح بالای جنگ نقش‌آفرینی کرد و این ظرفیت را به رخ دشمنان کشید.

بسیج تبدیل به ظرفیت شناخته‌شده مردم در صحنه عملیات و جنگ شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، رستمعلی رفیعی‌آتانی فرمانده سپاه استان قزوین ، در همایش بزرگداشت هفته بسیج اداره‌کل آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات کوثر برگزار شد، اظهار کرد: اگر بسیج در دوران ائمه اطهار بود، هرگز سر حسین بن علی (ع) روی نیزه نمی‌رفت.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیج در چهار دهه اخیر افزود: وقتی بسیج وارد میدان جنگ تحمیلی شد، مردم ما همه زیبایی‌ها و ارزش‌هایشان را داشتند و بسیج عصاره همه این زیبایی‌ها بود. در حوزه بیان دستاوردهای بسیج بیشتر به تک‌تیراندازی‌ها و عناصر سازمان رزم بسیج می‌پردازیم، اما همه بسیج این نیست.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج)با بیان اینکه مردم ظرفیت‌های ناشناخته زیادی در دوران دفاع مقدس داشتند، تصریح کرد: بسیج تبدیل به ظرفیت شناخته‌شده مردم در صحنه عملیات و جنگ شد و در همه سطوح بالای جنگ نقش‌آفرینی کرد و این ظرفیت را به رخ دشمنان کشید.

سردار آتانی افزود: امروز به برکت تفکر بسیجی دشمنان به ما نمی‌گویند که فلان دانش را به شما نمی‌دهیم، بلکه می‌گویند مقداری سرعت پیشرفتتان را کم کنید و این دایره فرهنگ بسیج است که دشمنان را وادار به گفت‌وگو با نظام جمهوری اسلامی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه